پایان خط سارق کیف قاپ در شیراز

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۳۴۳۷۹
پایان خط سارق کیف قاپ در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک سارق کیف قاپ و گردنبد قاپ و کشف 10 فقره سرقت از وی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "یوسف ملک زاده" اظهارداشت:در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی و گردنبند قاپی در خیابان های مرکزی شهرستان شیراز،‌شناسایی و دستگیری ساراقن در دسترو کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ساراقن که دو نفر بودند با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در مکان های شلوغ و پرتردد شهر سوژه های خود را که عمدتا بانوان بودند انتخاب و اقدام به ربودن کیف و یا گردنبند آنها کمین کردند و بلافاصله از محل متواری می شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند یکی از سارقان به نام "الف – غ" شناسایی و وی را در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار هجرت شیراز مشاهده و زمانی که قصد فرار داشت، با اقدام سریع و به موقع ماموران دستگیر شد.
سرهنگ ملک زاده افزود: متهم به کلانتری منتقل و موتورسیکلت وی نیز توقیف شد و در بازجویی های اولیه وی به 10 فقره کیف قاپی، گردنبند قاپی و سرقت درون خودرو در خیابان های مرکزی شهرستان شیراز با همدستی فرد دیگری به نام "م – ز" اقرار کرد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق،‌گفت: در بازرسی از منزل این سارق مقادیری اموال مسروقه از جمله 4 حلقه لاستیک خودرو، 4 عدد جک خودرو و تعدادی وسایل شخصی افراد که سرقت کرده بودند کشف شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز