رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد:

لزوم استفاده نهادهای تبلیغی از شیوه های نوین برای ارتباط با مردم

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۰:۰۸
کد خبر: ۴۴۰۱۴۱
لزوم استفاده نهادهای تبلیغی از شیوه های نوین برای ارتباط با مردم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: برای ارتباط با مردم باید از شیوه‌های نوین استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در نشستی به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان کرد: نهادهای تبلیغی با توجه به پیشرفت‌های علمی و تنوع ابزار سرگرمی در جامعه، باید پویا باشند و اتفاقات پیرامون خود را به‌درستی بشناسند.
وی با اشاره به تغییر فتوای شطرنج درنظر علما به خصوص حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: احکام اولیه مانند، شهادتین، نماز و روزه در فقه و دین اسلامی تغییرناپذیر و غیرقابل ‌تصرف است اما می‌توان با توجه به‌ضرورت زمانه در احکام ثانویه برنامه‌ریزی کرد.
رضایی خاطرنشان کرد: امروز که هزاران شبکه مسائل دنیا را بازتاب می‌دهند، نمی‌توانیم مانند اوایل انقلاب که رادیو و تلویزیون در دسترس همگان نبود، برنامه‌ریزی کنیم. 
وی بابیان این‌که امروز با چالش‌هایی مانند تحجر و تجدد روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: متحجران گره زدن دین و دنیا را آلوده کردن دین می‌بینند و در برابر آن تجددگرایان نیز دین را یک بحث شخصی تلقی می‌کنند.
رضایی با اشاره به تاریخچه تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: پیش از 12 مرداد 59 نهادهایی به‌طور پراکنده کارهای فرهنگی و تبلیغاتی را انجام می‌دادند که بنا به دستور حضرت امام خمینی(ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان هماهنگ‌کننده بین دستگاه‌های تبلیغی شکل گرفت.
وی بابیان این‌که قرآن بر یادآوری اتفاق‌های بزرگ تاکید دارد، افزود: مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که هشت ستاد دهه فجر، انتفاضه، مبارزه با استکبار جهانی، روز بصیرت(9 دی)، هفته زن، نمازهای عیدهای فطر و قربان و هفت تیر را به‌عنوان زیرمجموعه خود دارد، حراست از آرمان‌های مردم و برنامه‌ریزی برای یادآوری آن‌ها در مقاطع خاص است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز