پژوهشگر تئاتر شیراز در فهرست نامزدهای جشن انجمن منتقدان قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۵:۲۷
کد خبر: ۴۴۳۲۲۷
پژوهشگر تئاتر شیراز در فهرست نامزدهای جشن انجمن منتقدان قرار گرفت
نویسنده، پژوهشگر و مترجم تئاتر برای دریافت جایزه‌ بخش مقاله‌ پانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان خانه‌ تئاتر نامزد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، هیأت داوران پانزدهمین مسابقه‌ سالیانه‌ «انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر»، مقارن با ۱۷ مرداد، سالروز تاسیس این انجمن، اسامی نامزدهای این دوره از مسابقه را در گرایش‌های مختلف مطبوعاتی معرفی کردند. در میان کاندیداها، نام سعید رضا خوش‌شانس، نویسنده، پژوهشگر و مترجم تئاتر شیراز هم به چشم می‌خورد که برای دریافت جایزه‌ بخش مقاله‌ پانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان خانه‌ی تئاتر نامزد شده است.
وی پیرامون مقاله‌ گفته‌ شده، توضیح داد: مقاله یادشده در اسفند سال ١٣٩٤ زیر عنوان «سنجشِ پدیده‌ نورسیده‌ «نمایشنامه‌خوانی»، جُستاری در گستره‌ کارکردها، سنجه‌ها و چیستی» در «مجله‌ی نمایش» به چاپ رسیده است، به پدیده‌ نمایشنامه‌خوانی از زاویه‌ی زبان‌شناختی می‌پردازد و باتوجه به کارکردهای علمی و عملی این پدیده واژه‌ی «برصحنه‌خوانی» را پیش‌نهاد می‌کند.
خوش شانس، افزود: هیأت داوران پانزدهمین مسابقه سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، متشکل از: دکتر سید وحید عقیلی، دکتر مجید رضائیان، حسین پاکدل و حمید جبلی (کارشناس و مشاور هیأت داوران در بخش عکس) ضمن انتشار بیانیه خود، نامزدهای این دوره را معرفی کردند. برگزیدگان این مسابقه سالیانه مطبوعاتی، پنجشنبه ۴ شهریور، در مراسمی که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، معرفی و تقدیر می‌شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز