برگزاری جشنواره و نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت شیراز

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۲:۴۷
کد خبر: ۴۴۴۲۲۹
برگزاری جشنواره و نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت شیراز
موسسه اندیشه رسا مهر فارس ( ارم فارس ) برگزاری جشنواره و نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت شیراز با رویکرد هویت بخشی جوانان از تاریخ 16 الی 24 مرداد ماه 95 به مدت 9 روز در باغ جنت شیراز برگزار می کند.
دبیر موسسه ارم فارس درگفتگو با خبرنگار برنا از فارس  اظهارداشت:  برای داشتن جامعه ای سالم باید به اوقات فراغت جوانان بها داد در غیر اینصورت بهداشت روانی آنان دچار مشکل می شودکه در همین راستا نمایشگاهی شامل غرفه های کتاب و محصولات فرهنگی، سرگرمی و بازی های فکری ،صنایع دستی برگزارشد.
رضا ترابی با اشاره به اینکه، اولین قدم برای استفاده بهینه از فرصت و اوقات فراغت، داشتن یک برنامه کارآمد و درست است،اضافه کرد: این رویکرد از یک سو به ما شیوه صحیح به کار گرفتن فرصت‏ها را مى‏ آموزد و از سوی دیگر با نیل به هدف‏های کوتاه مدت و میان ‏مدت، رضایت خاطررا فراهم می سازد. 
وی گفت: اگر از اوقات فراغت به درستی استفاده شود و محتوای برنامه های ارائه شده برای اوقات فراغت سالم باشد در سلامت روانی و اخلاقی و دینی نوجوانان بسیار مؤثر بوده و از پایه های سعادت فرد، خانواده و جامعه به شمار می رود.  
دبیر موسسه ارم فارس درپایان تصریح کرد: ساعت بازدید جشنواره نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت شیراز 18 الی 23 می باشد که با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان فارس، اداره کل میراث فرهنگی فارس، شهرداری منطقه 4 شیراز، بانک مسکن، آموزشگاه موسیقی سرایش و نکیسا ، موسسه باغ شادونه ودیگر دستگاهها درجهت غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز