علی زند وکیلی در شیراز میخواند

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۱:۲۷
کد خبر: ۴۵۳۴۳۰
علی زند وکیلی در شیراز میخواند
علی زند وکیلی که زاده شیراز است و خود نیز نوازنده چیره دستی است برای کنسرت به شیراز و تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس می آیدو برای همشهریان خود میخواند.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، علی زند وکیلی ٢٢ و ٢٣ شهریورماه جاری در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس می خواند.
علی زند وکیلی قطعات آتش در آب از اشعار داود غلامی، مهربان من فراز حلمی، فریاد، ناردونه داود غلامی، تار و رباب بابا طاهر، رفته از رحیم کرمانشاهی، به سوی تو بیژن ترقی، زندگی خوب است شیبانی، ای ایران حسین گلاب، غروب کوهستان پازوکی، سیه مو فراز حلمی و میان تاریکی از شعرهای فروغ فرخ زاد را در شیراز میخواند.
علی زندوکیلی خواننده جوانی است که در گروه های زیادی کار کرده؛ از گلبانگ و طلوع گرفته تا دارکوب و دنگ شو، اما موفقیتی که الان دارد را مدیون تئاتر «ترانه های قدیم» محمد رحمانیان است.
علی زند وکیلی زاده شیراز خواننده و نوازنده است. فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد.
وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.
از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز