فرمانده انتظامی فارس:

خدمات مضاعفی در هفته ناجا به مردم ارائه می شود / ترخیص وسایل نقلیه متخلف، در هفته ناجا

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸:۴۰
کد خبر: ۴۶۲۹۳۶
خدمات مضاعفی در هفته ناجا به مردم ارائه می شود / ترخیص وسایل نقلیه متخلف، در هفته ناجا
فرمانده انتظامی استان فارس با تبریک فرارسیدن هفته ناجا، از ارائه مضاعف خدمات در هفته ناجا به مردم خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در نشست اعلام برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی برای ارائه دستاوردهای پلیس و تعمیق تعاملات نیروی انتظامی با امت ولایت مدار است.
گودرزی گفت: امنیت پایدار همواره بر اثر تعامل و ارتباط همه جانبه و مشارکت همه مردم و نهادهای اجتماعی محقق می شود و اگر امنیت نباشد، شادی و آرامش می رود و زندگی معنا پیدا نمی کند، بر همین اساس امسال شعار هفته ناجا " همه با هم برای امنیت و آرامش" در نظر گرفته شده است و این شعار سر لوحه مأموریت‌های پلیس قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: ارائه الگوی مناسب از عملکرد پلیس در این هفته میتواند ضمن ایجاد احساس امنیت در سطوح مختلف جامعه، موجب جلب رضایت مردمی و ایجاد امنیت خاطر برای اقشار مختلف مردم شود.
گودرزی با بیان اینکه پلیس ایران، نیرویی مقتدر، حرفه‌ای و تخصصی، مومن و کارآمد است، گفت: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و پلیس در طول سال خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه خواهد داد که در هفته ناجا با برنامه ریزی های لازم، این خدمات مضاعف می شود.
وی با بیان اینکه در تمام ارکان و سازمان‌های زیرمجموعه انتظامی در استان فارس، طی هفته ناجا از ساعت 6 صبح تا 6 بعدازظهر، خدمت‌رسانی به مراجعان را در دستور کار دارد، گفت: به مناسبت هفته ناجا، وسائل نقلیه‌ای که فقط به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده ترخیص خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده پلیس در هفته ناجا، تاکید کرد که ارائه خدمات به وسایل نقلیه توقیفی شامل خودروهایی که با دستورقضائی توقیف شده است، نمیشود.
گودرزی، برگزاری همایش هم‌اندیشی فرماندهان انتظامی سراسر استان با شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و اصناف، بازدید از رسانه‌ها، حضور فرماندهان پلیس‌های تخصصی در مرکز 197، برگزاری همایش بصیرت‌افزایی، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، طرح نهضت روشنگری و ... را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
وی با تصریح اینکه تمام اقدامات انجام شده از سوی پلیس در راستای ارتقاء و حفظ امنیت شهروندان بوده است، گفت: شخصا از شهروندان و هموطنانی که به واسطه اجرای ماموریت‌های پلیس در هر نقطه‌ای از استان فارس، دچار مشکل یا خسارات جانی و مالی شده‌اند پوزش میطلبم.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: همواره اگر به احدی از شهروندان خسارتی به واسطه انجام ماموریت‌ها وارد شده است، در راستای جبران آن تلاش کرده‌ایم اما باید توجه داشته باشیم که در زمان وقوع یک درگیری مسلحانه، امکان بروز خسارت مالی یا جانی وجود دارد.
گودرزی مردم فارس را انسان‌هایی قانون‌مدار و شریف توصیف و تاکید کرد که همواره پلیس از طرف مردم این استان مورد حمایت و پشتیبانی قرار داشته و دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز