سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز:

عدم آمادگی بدنی مهمترین علت شکست ما بود

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۴:۰۹
کد خبر: ۴۶۶۳۸۶
عدم آمادگی بدنی مهمترین علت شکست ما بود
سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز بعد از شکست سنگین تیمش در مقابل شهرداری بم گفت: تیم ما از لحاظ بدنی آماده نبود و این مهمترین علت شکست ما در این بازی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، پروانه کران خسروی بیان داشت: تیم شهرداری بم ماههاست در اردو هستند و از لحاظ بدنی آماده بودند و مقایسه آن با تیم ما که خیلی دیر بسته شد، صحیح نیست. 

وی ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان شهرداری بم گفت: این تیم سالهاست قهرمان کشور است و قابل مقایسه با تیم ما که دومین بازی خود را در لیگ برتر تجربه می کند نیست.

کران خسروی افزود: در این بازی از لحاظ بدنی مشکل داشتیم و به دلیل تاخیر در بسته شدن تیم بازیکنان خوبمان را از دست دادیم و ضعف در خط دفاع هم ناشی از همین موضوع بود.

کاپیتان قشقایی شیراز

حمایت تماشاگران در این بازی بی نظیر بود

کاپیتان تیم قشقایی شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: حمایت تماشاگران در این بازی بی نظیر بود و به ما انگیزه می داد که خوب بازی کنیم اگر چه در این بازی شکست خوردیم.

سمانه رهسپار افزود: اگرچه در این بازی از نظر بدنی در مقابل حریف کم آوردیم اما مطمئن باشید همه مشکلات تیم را رفع می کنیم و بهتر خواهیم شد.

مسابقه فوتبال بانوان قشقایی شیراز - شهرداری بم

شاهد بازی های بهتری از قشقایی خواهیم بود

شقایق نوری زاده بازیکن تیم قشقایی نیز گفت: در استان فارس و در فوتبال بانوان پتانسیل های خوبی وجود دارد که اگر از آن ها حمایت شود می توانند برای استان افتخارآفرینی کنند.

نوری زاده در خصوص بازی نیز گفت: به هر حال نمی شود تیمی را که سه دوره قهرمان لیگ برتر شده است دست کم گرفت و بچه ها هم تمام تلاش خود را کردند و جدا از نتیجه عملکرد خوبی داشتند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین از تیم حمایت کنند انگیزه تیم بیشتر خواهد شد و شاهد بازی های بهتری از این تیم خواهیم بود.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز