برگزاری سمینار روش‌های نوین سیتی اسکن در شیراز

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۹۸۴۲
برگزاری  سمینار روش‌های نوین سیتی اسکن در شیراز
تازه‌ترین یافته‌های علمی تصویربرداری پزشکی، در سمینار دو روزه "روش‌های نوین سیتی اسکن" طی روزهای 24 و 25 مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بررسی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دبیر علمی سمینار بررسی روش‌های نوین سیتی اسکن، گفت: این همایش با هدف ارتقاء توانائی‌های علمی کارشناسان و رادیولوژیست‌ها برای ارائه خدماتی مطلوب در حوزه تصویربرداری پزشکی، برگزار می‌شود.
دکتر رضا جلی افزود: همانگونه که برای رادیولوژیست‌ها دوره‌های پیوسته در نظر می‌گیریم، باید نگاه ویژه‌ای هم به کارشناسان این حوزه داشته باشیم.
عضو هیئت علمی و مدیرگروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اضافه کرد: سخنرانی‌هایی که در این همایش ارایه می‌شود با این نگاه است که توان علمی همکاران کارشناس در قسمت‌های تصویربرداری با تاکید بر سیتی اسکن را افزایش دهیم.
رئیس اداره رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز، گفت: این همایش از سوی انجمن پرتونگاری، گروه رادیولوژی و اداره امور رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.
دکتر محسن داودی افزود: کارشناسان رادیولوژی شاغل در مراکز تخصصی سیتی اسکن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، استادان و متخصصان رادیولوژی و متخصصان فیزیک پزشکی و پرتو پزشکی، در این همایش حضور خواهند داشت.
 
وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش نقش موثری در تجویز منطقی رادیولوژی برای بیماران داشته باشد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان تنها دانشگاه کشور تلقی می‌شود که اداره‌ای با نام امور رادیولوژی راه‌اندازی کرده و موضوع تجویز منطقی و آموزش را از بیمارستان نمازی آغاز کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز