تولیت شاهچراغ(ع):

مشکل اشتغال در بین جوانان با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قابل حل است

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۶:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۳۳۱
مشکل اشتغال در بین جوانان با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قابل حل است
تولید آستان شاهچراغ(ع) با اشاره به مشکل اشتغال در بین جوانان کشور گفت : این موضوع که از دغدغه های مسئولان نظام ودولت است، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله) است، قابل حل است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب  دردیدار با رئیس و اعضای اتحادیه تعاونی های فرش دست بافت ایران بابیان این که در بین مشاغل، برخی از نظر اصالت تاریخی و ارائه کارهای تولیدی ویژگی خاصی دارند و هنر فرش بافی از این مشاغل با اصالت است، اظهارداشت: رونق در صنعت تولید فرش، ضمن اشتغال زایی در بین جوانان می تواند موجب افزایش صادرات شود .
وی با تاکید برحمایت دولت و مجلس شواری اسلامی از توسعه صنعت فرش تصریح کرد: جوانان این دوران همانند رزمنده های دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن باید بر روی پای خود بایستند و با راه اندازی کارگاه های اقتصادی برای خود و دیگرجوانان کار آفرینی کنند.
تولیت آستان شاهچراغ(ع) در ادامه با اشاره به توجه ویژه حضرت موسی بن جعفر(ع) به فرزندشان حضرت احمدبن موسی (ع) و جایگاه والای این امازاده واجب التکریم از جمع آوری دانشنامه و زندگینامه این حضرت خبردادند و ابرازداشت: با رونمایی از این دانشنامه در آینده ای نزدیک دسترسی کامل به زندگی نامه حضرت احمدبن موسی (ع) میسر خواهد شد.
دراین دیداررئیس و اعضای اتحادیه تعاونی های فرش دست بافت ایران ضمن تشرف به حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، یک تخته فرش نفیس دستباف از نوع کف ابریشم، بافت نائین و به مساحت 105 متر مربع را به حرم مطهر اهداء کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز