فرماندار ویژه شهرستان جهرم:

بنیاد برکت در جهرم سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۱۰۰۳
بنیاد برکت در جهرم سرمایه‌گذاری می‌کند
فرماندارویژه شهرستان جهرم گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با همکاری سرمایه‌گذاران به مشارکت در احداث کارگاه‌های صنعتی و تولیدی اقدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،علیرضا صحرائیان در جمع خبرنگاران به دستاوردهای سفر مدیر عامل بنیاد برکت به شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: در این سفر در راستای خدمت رسانی به محرومان قول مساعد داده شد در خصوص احداث و تکمیل ساختمان‌های خانه عالم و مدرسه و خوابگاه مدرسه شهید دستغیب مساعدت شود.
وی افزود: در این زمینه مقرر شد بخشداران نیازمندی‌های خود در زمینه احداث خانه عالم و مدرسه را تهیه و پس از جمع‌بندی به بنیاد برکت ارسال شود.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان داشت: به منظور تقویت بنیه اقتصاد شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی مقرر شد بنیاد برکت از 2 میلیارد تا 50 میلیارد تومان در جهت ایجاد کارگاه‌های صنعتی و تولیدی مشارکت کند.
صحرائیان با اشاره به اینکه این مشارکت بدون بهره بوده و سرمایه‌گذاران در سود و زیان شریک هستند، اظهار داشت: این امر شرایط خوبی را فراهم می‌کند تا سرمایه بخش خصوصی و بنیاد برکت جذب و توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد ارتقاء یابد.
وی عنوان کرد: در این خصوص قرار شد بخشداران طرح‌های مناسب در بخش‌های مربوطه را تهیه و در نهایت به بنیاد برکت ارسال شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز