فرمانده سپاه ناحیه جهرم خبر داد:

۵۰۰برنامه متنوع هفته بسیج در جهرم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۱۳۴
۵۰۰برنامه متنوع هفته بسیج در جهرم برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: سی و هفتمین سالگرد هفته بسیج، با برگزاری 500 برنامه متنوع در سطح این شهرستان برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سرهنگ پاسدار محمدصادق شادمند شعار هفته بسیج امسال را " بسیج، انقلابی و خدمتگزار" عنوان کرد و از برگزاری بیش از صدها عنوان برنامه، توسط بسیجیان با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از  نفوذ دشمن و استکبار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خبر داد.

وی با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: جوانان برومندی به تبعیت از امام حسین (ع) و در دفاع از خواهر بزرگوارش و تنها حافظ و پاسدار قیام خونین کربلا حضرت زینب (س)، به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند که عشق به اهل بیت در وجودشان و رشادت و دلیری در خونشان غوطه ور است.

فرمانده سپاه جهرم افزود: ما بسیجیان و پاسداران بر این باوریم که وعده خداوند محقق خواهد شد و بار دیگر حق بر باطل چیره می‌شود.

شادمند گفت: هفته بسیج از سی‌ام آبانماه همزمان با اربعین حسینی با شرکت گسترده بسیجیان در مراسم عزاداری و سینه زنی با شعار "انی احامی ابدا عن دینی" و "بسیج، پژواک ندای زینب" آغاز و تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی برنامه های هفته بسیج را در دو بخش قبل از آغاز هفته بسیج و برنامه های طول هفته بسیج عنوان کرد و تصریح کرد: آماده سازی تولیدات فرهنگی-هنری از جمله ساخت مستند، سرود، کلیپ و گرافیک و ... جهت پخش در رسانه‌ها محلی و سراسری ، فضاسازی سطح شهرستان با استفاده از تابلوها و بیلبوردها و... متناسب با ایام اربعین و هفته بسیج، تهیه و ارسال محتوا جهت شبکه روشنگری و برنامه بصیرتی و برنامه ریزی جریانی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: از جمله برنامه‌هایی که در طول هفته بسیج (از سی‌ام آبان‌ تا ششم آذرماه) برگزار می شود می‌توان به شرکت در مراسم زیارت اربعین وسینه زنی، برگزاری یادواره شهدا از جمله شهدای مدافع حرم، شهدای فرهنگی، شهدای مهندسین و ...، نشست‌های روشنگری و سیاسی با موضوع روز داخلی و جهانی توسط هادیان سیاسی، دیدار با ائمه جمعه، حضور نخبگان بسیجی در مدارس و دانشگاه‌ها برای سخنرانی و تبیین گفتمان انقلابی گری، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، اعزام تیم های بهداشتی به مناطق محروم، مسابقات قرآن و نهج البلاغه اشاره کرد.

شادمند عنوان کرد: راه اندازی کمپین عنوان هر روز از هفته بسیج، نشست اساتید با امام جمعه محترم، تجلیل از بسیجیان بخش های مختلف، عیادت از بیماران، حضور در بازار و مغازه های سطح شهر جهت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، غبار روبی گلزار شهدا، پیاده روی و کوهنوردی، برگزاری دعای ندبه، تجمع بسیجیان به صورت سازمان یافته قبل از نماز جمعه و شرکت در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه استکبار ستیزی و همایش مبارزه با اشرافی گری و فساد، محفل انس با قرآن، شب شعر،  همایش حلقه های صالحین و ... اشاره کرد که در ایام هفته بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف شهرستان اجرا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز