معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

مشاوران کلانتری در پیشگیری از آسیب ها و جرائم در جامعه تاثیرگذار هستند

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۴۸۳۶۶۷
مشاوران کلانتری در پیشگیری از آسیب ها و جرائم در جامعه تاثیرگذار هستند
معاون اجتماعی استان گفت: نقش مشاوران کلانتری در پیشگیری از آسیب ها و جرائم در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش خبرگزاری برنااز فارس،  سرهنگ "کاووس محمدی" در کارگاه آموزشی با موضوع درمان شناختی، رفتاری ( C B T ) که با حضور کلیه مشاوران، مددکاران کلانتری ها و چند کارشناس ارشد بالینی با هدف ارتقاء سطح دانش و تخصص مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، در محل معاونت اجتماعی استان فارس برگزار شد، در خصوص نقش و جایگاه مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها به ایراد سخن پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که یکی از رسالت های دوایر اجتماعی در کلانتری ها رسیدگی به آسیب دیدگان اجتماعی است، نقش مشاوران کلانتری در پیشگیری از آسیب ها و جرائم در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
با اشاره به ارزش بسیار بالای کار مشاور در کلانتری، افزود: وقتی یک پرونده توسط مشاور در کلانتری به مصالحه منجر می شود، مطمئناً بسیاری از آسیب ها و جرائم بعدی در جامعه کاهش می یابد، بنابراین مشاور می تواند در حل معضلات اجتماعی و کاهش جرائم و احساس امنیت در جامعه تاثیرات عمیقی داشته باشد.
نباید فراموش کرد که ارائه خدمات مشاوره می بایست کاملاً علمی و تخصصی صورت پذیرد، از این رو مشاوران می بایست تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء دادن سطح علمیِ خود  بکار ببندید تا انشاءالله روز به روز شاهد توفیقات روز افزون شما در زمینه پیشگیری از آسیب ها و جرائم باشیم .  
در ادامه ، کارگاه آموزشی با موضوع درمان شناختی، رفتاری (C B T) با حضور اساتید دعوت شده و با شرکت کلیه مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها برگزار و به مدت 4 ساعت به طول انجامید. و در این کارگاه پیرامون بررسی و تجزیه و تحلیل چندین پرونده از کیس های مرکز مشاوره نیز بحث و تبادل علمی صورت پذیرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز