معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

تسهیلات ۳ درصدی به طرح های مشارکتی روستایی پرداخت می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۴۸۴۸۴۲
تسهیلات ۳ درصدی به طرح های مشارکتی روستایی پرداخت می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: تسهیلات مشارکتی 3 درصدی جهت اشتغالزایی در روستاها می باشد اما اگر طر ح های محدود غیر مشارکتی باشند که آن هم در زمینه اشتغالزایی روستایی باشد تسهیلات با نرخ 10 درصد پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، خلیل رضائیان در گردهمایی فرمانداران استان اظهار داشت:  تا کنون بانک های مختلف با رئیس جمهور جلساتی را برگزار کرده اند که یکی از آنها صندوق کارآفرینی امید می باشد که در خصوص پرداخت تسهیلات مشارکتی با نرخ سود 3 درصد تفاهم نامه هایی نیز امضاء نموده اند.
وی افزود: برای اجرای طرح هایی مشارکتی اعتباراتی برای استان ها مشخص شده که اعتبار تعیین شده برای استان فارس 18 میلیارد تومان می باشد و تا کنون 85 طرح نیز از طریق شهرستان های استان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بنیاد مستضعفان به مناطق روستایی تفاهم نامه ای بین این نهاد و بانک سینا منعقد شد و مقرر شده تا 30 درصد سود سالانه شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان به توسعه روستاها اختصاص یابد که این درصد در سنوات گذشته 5 درصد بوده است.
رضاییان ابراز داشت: بر اساس تعهد بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا و بنیاد علوی، مبلغ 20 میلیارد تومان برای استان فارس در نظر گرفته شده و تاکنون تعداد 45 پروژه نیز به بانک سینا معرفی شده اند.
وی گفت: مشارکت روستایی می تواند هم در قالب تعاونی و هم در قالب سهامی خاص انجام پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس بیان کرد: طرح هایی که جهت دریافت تسهیلات مشارکتی معرفی می شوند بین 6 ماه تا یک سال زمان ساخت و به همین میزان نیز تنفس پرداخت خواهند داشت و بعد از آن به مدت سه سال می توانند اقساط خود را پرداخت کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز