فرماندار ویژه لارستان:

روند سرمایه گذاری در شهرستان باید تسهیل شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۰:۳۷
کد خبر: ۴۹۳۳۰۰
روند سرمایه گذاری در شهرستان باید تسهیل شود
فرماندار ویژه لارستان با تاکید به مسئوولان شهرستان لارستان درخصوص تسهیل سازی روندسرمایه گذاری در این شهرستان، گفت: سرمایه گذار بایدبرای انجام سرمایه گذاری احساس راحتی کند و با سرمایه گذاری درزادگاهش باعث توسعه و پیشرفت شود.
به گزارش خبرنگار برنا ازلارستان ، جلیل حسنی  با بیان اینکه تأثیر اقدامات و فعالیت لارستانیها در سطح کشور و حتی کشورهای دیگر بر کسی پوشیده نیست،اظهارداشت: احساس و برداشتم این است که شاید قبلا رونقی درلارستان بوده است ولی این رونق دارد به تدریج از دست می رود که شاید دلیل آن قسمتی خروج  سرمایه  گذاران و فعالان اقتصادی ازشهرستان و قسمتی نیز به مسئولان مربوط است که  شاید نتوانسته اند به خوبی از این فرصت هاو پتانسیل  استفاده کنند.
وی با تأکید بر اینکه بایدبسترسازی مناسب سرمایه گذاری و استفاده از سرمایه خیرین صورت گیرد، ادامه داد: ایجاد اتاق جذب و حمایت از سرمایه گذاری در لارستان می تواند این سرمایه گذاری ها را هدفمند کند.
فرماندار ویژه لارستان با درخواست از مسوولان برای اهتمام بیشتر به امر ایجاداشتغال، یادآور شد: هیچ فرقی بین سرمایه گذاری در لارستان، شیراز،بندرعباس و سایر نقاط کشور وجود ندارد اما بعنوان یک مسئول بایدتلاش کنیم تا شهرستانی که در آن در حال خدمت هستیم به رونق دست یابد و بر اساس سیاستهای جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید قدم بردارد.
رئیس شورای اداری لارستان در بخش دیگری از سخنان خو به روسای ادارات تأکید کرد نسبت به انجام پروژه ها نظارت داشته باشند تا بااین کار از اتلاف سرمایه های ملی و اقتصادی جلوگیری شود.
حسنی اتلاف منابع را ناشایست دانست و افزود: از مسئولین خواست ازصفرتاصد هر پروژه را نظارت کنند تا از اتلاف منابع جلوگیری شود.
معاون استاندار فارس با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین شهرستان در مراسم های دینی و مذهبی از آنها خواست برای مردم و جوانان الگو باشند.
وی بار دیگر از شورای تامین شهرستان لارستان و مسئولینی که درایام محرم و صفر باعث ایجاد آرامش در برگزاری مراسم های مختلف شدند، تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار ویژه لارستان با توصیه به مسوولان برای مشارکت، حمایت و همکاری باشرکت تازه تاسیس توسعه وعمران لارستان در چارچوب قانون،تصریح کرد: امید می رود این شرکت بتواند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری و ایجاد تعادل در شهرستان لارستان قدم های خوبی بردارد.
حسنی از مسئولین ادارات برای حمایت از مرکزمشارکت زنان نیکوکار لارستان دعوت کرد و از آنها خواست مایحتاج خود را از این مرکز تهیه کنند.
وی این مرکز را یکی از افتخارات لارستان دانست و از مسئولین وخیرانی که باعث ایجاد این مرکز شده اند، تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز