مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس:

استاندار فارس آموزش و پرورش را باوردارد

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۹:۰۷
کد خبر: ۴۹۶۳۲۱
مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت:استاندار فارس از جمله افرادی است که آموزش و پرورش را باور دارد و دلیل حضور ایشان در این مراسم نیز توجه ویژه به آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حمید رضا آذری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان عشایری در شب یلدا گفت:افرادی مانند مرحوم بهمن بیگی نقش آموزش و پرورش و تعلیم وتربیت را باور کردند و منشا خدمات فراوانی برای جامعه بویژه جامعه عشایری شدند.
وی گفت: میلیونها  انسان در این کره خاکی آمده اند و رفته اند و در این بین یاد کسانی همواره جاودان و ماندنی است که در کار تعلیم و تربیت اقدامات بزرگ و شایسته ای کرده اند و همه ما مدیون آنها هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: می شود با اراده و ایمان قوی بسیاری از مشکلات را حل کرد ، چنانچه شهید مطهری  گفته اند که سختی ها لازمه زندگی انسان ها است و این سختی ها است که روح انسان را جلا می دهد.
آذری خطاب به دانش آموزان مدرسه شبانه روزی عشایری گفت: اکنون که دروی خانواده را متحمل شده اید  باید با تلاش و کوشش خود در کسب علم و دانش ،ضمن جبران زحمات والدین و معلمان خود، با ایمان به خدا و اراده قوی  آینده خود و جامعه را بسازید.
وی در ادامه گفت: هم اکنون بیش از 12 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی استان در حال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از  4 هزار نفر آنها دانش آموزان عشایری  هستند و این  یک نقطه قوت و افتخار برای استان است.
مدیرکل اموزش و پرورش فارس تاکید کرد: آرزوی من این است تا دانش آموزان نخبه عشایری در استاندارد ترین مدرسه ها  تحصیل کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز