زنگ گلبانگ انقلاب به صدا در آمد

آغاز جشن‌های دهه فجر در فارس

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۳۹۸۰
آغاز جشن‌های دهه فجر در فارس
جشن‌های ایام‌الله دهه فجر امروز با برگزاری مراسم ویژه در استان فارس آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، در شیراز مدیران و مسئولان استان فارس پس از ادای احترام به شهدا، با حضور در یکی از مدارس این شهرستان زنگ انقلاب را نواختند و سپس در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم به برنامه ویژه این روز (استقبال از امام) در آستان شاهچراغ(ع) حضور یافتند.
استاندار فارس پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبیرستان شهید علامه امینی شیراز با اشاره به اینکه سیطره قدرت در راستای اندیشه و توان علمی محقق می‌شود، گفت: آحاد جامعه به‌ویژه جوانان برای پیروزی انقلاب اسلامی دردها و رنج‌های بسیاری متحمل شده‌اند و جمع کثیری سلامتی خود را در این راه گذاشتند و در راه اهداف معلم کبیر انقلاب که غلبه بر رژیم ستم‌شاهی بود گام برداشتند.
محمدعلی افشانی تاکید کرد: دانش‌آموزان باید با کار علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی گام بردارند.
افشانی بیان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محوری‌ترین شعار انقلاب اسلامی در قالب مبارزه با استبداد، خودکامگی و توهم‌زدگی قدرت حاکمه با تأسی از رهنمودهای امام راحل شکل گرفت و انقلاب به پیروزی رسید.
استاندار فارس گفت: شهیدان انقلاب اسلامی که انسان‌های باصداقت، راستگو بودند و هیچ‌چیزی را برای خود نخواستند بلکه برای تمامیت ارزی، آزادی و استقلال تلاش و مجاهدت بسیاری از خود نشان دادند تا انقلاب اسلامی در ایران و جهان متولد و پیروز شود.
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز نیز در ادامه این آئین در سخنانی اظهار داشت: زنگ گل‌بانگ انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و به نمایندگی از 8 هزار مدرسه استان فارس در دبیرستان شاهد علامه امنیی به صدا درآمد.
نصرالله کیانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به‌وسیله اقشار مختلف جامعه و با همت بلند امام فقید در 22 بهمن‌ماه سال 57 با خون شهدا به ثمر رسید.
وی تصریح کرد: با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید تا رسیدن به اهداف اسلام انقلابی از طریق مجاهدت‌های علمی از هیچ تلاش و کوششی دست برنداشت تا این حرکت همچنان ادامه و استمرار پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز