فرماندهی انتظامی فارس:

۳۵ درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران است

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۰:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۳۹۹
۳۵ درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران است
فرمانده انتظامی استان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی بیشتر برای استفاده از موتورسیکلت، گفت: 35 درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی در سطح استان مربوط به موتورسیکلت سواران است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس سردار "احمد علی گودرزی" در هفتمین سمینار بین المللی کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در شیراز، افزود: متأسفانه فرهنگ استفاده صحیح از موتورسیکلت در جامعه هنوز به صورت کامل نهادینه نشده است و پلیس راهور در جهت کاهش تخلفات و حوادث رانندگی مربوط به موتورسیکلت سواران اقدامات خود را انجام می دهد.
وی بیان کرد: 35 درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی در سطح استان و 27 درصد آنها در شیراز مربوط به موتورسیکلت سواران است و این موضوع اهمیت و ضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از این وسیله نقلیه را بیش از پیش آشکار می سازد.
فرمانده انتظامی استان فارس بر تولید باکیفیت موتورسیکلت توسط شرکت های سازنده تأکید کرد و افزود: توقیف موتورسیکلت در سال جاری نسبت به سال گذشته 19 درصد در سطح شهر شیراز و اعمال قانون توسط مأموران انتظامی نیز 73 درصد در سطح استان افزایش داشته است.
سردار گودرزی با اشاره به کاهش 19 درصدی جانباختگان حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران، گفت: امیدواریم با اقدامات مناسب و تعامل لازم با سایر سازمان ها و نهادهای مربوطه، گام های مؤثری در کاهش سوانح و حوادث ترافیکی برداشته شود.
وی ارائه آموزش های مستمر توسط همه نهادهای مرتبط با موضوع راهنمایی و رانندگی، پیش بینی خطوط ویژه عبور موتورسیکلت، بازنگری در نحوه تولید کمی و کیفی موتورسیکلت و نصب دوربین های ثبت تخلفات در خیابان ها و معابر شهری را از جمله راهکارها و پیشنهادات پلیس در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی اعلام کرد.
شایان ذکر است هفتمین سمینار بین المللی کاهش سوانح و حوادث ترافیکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرماندهی انتظامی استان در مجتمع ولایت این شهرستان در حال برگزاری است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز