نکوداشت خالق «تریشه های غزل» در شیراز

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۵:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۷۳۲
نکوداشت خالق «تریشه های غزل» در شیراز
آیین نکوداشت زنده یاد غلامحسن اولاد پنج شنبه ٢٤ فرودین ماه در شیراز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، آیین نکوداشت غلامحسن اولاد (م اندیش) که پنجم فروردین ماه امسال اهالی شعر و ادب فارس را تنها گذاشت و به دیار باقی شتافت، پنج شنبه این هفته ساعت ١٦:٣٠ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس، کانون ادب و فرهنگ پارس، انجمن اهل قلم استان فارس، انجمن یاران یکشنبه، انتشارات نوید شیراز و خانواده  زنده یاد غلامحسن اولاد ازعموم مردم و اهالی فرهنگ و ادب شیراز برای حضور در این آیین دعوت به عمل آورده اند.
زنده یاد غلامحسن اولاد شاعر پیشکسوت شیراز که سال ها با عارضه ای خونی دست و پنجه نرم می کرد سرانجام ظهر شنبه پنجم فروردین ماه به دلیل این بیماری و از کارافتادگی کبد به دیار باقی شتافت.
«باغ آتش»، «بهار و تکه‌ مهتاب»، «تریشه‌های غزل»، «کنار خوشه گندم»، «تو سرو هم که نباشی بلندبالایی»، «در باغ خسته بعدازظهر»، «عاشقانه‌هایم را هیچ‌کس نمی‌خواند»، «از خودت ای حوصله سر رفته‌ای» و «صحرای بایزدی» آثار چاپ شده این شاعر هستند که «و من سیاه‌مشق سفیدی دارم» و «چیزی شبیه مرگ مولف» نیز در به زودی راهی بازار کتاب می شود.
این شاعر فقید، هشتم فروردین ماه ١٣٩٦ در جوار بزرگانی همچون جمشید صداقت کیش، رحیم فتحعلی زاده و هوشنگ فتی در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده ‌شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز