فرمانده انتظامی استان فارس:

انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۹:۲۴
کد خبر: ۵۵۳۰۷۵
انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و کشف شش دستگاه خودرو مسروقه از آنان توسط پلیس آگاهی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فاسر، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با بررسی صحنه های سرقت و دوربین های مداربسته محل وقوع جرائم، متوجه شدند سرقت ها توسط فردی به هویت "ح –م" که از سارقین حرفه ای و سابقه دار می باشد، انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس پیرامون شناسایی و دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مأموران مطلع شدند نامبرده هنگام سرقت خودرو در شهرستان بندرعباس دستگیر و به زندان اعزام شده است.
گودرزی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی به آن شهرستان اعزام و متهم به مرکز استان انتقال داده شد، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت خودرو به صورت سند نمره با همدستی سه نفر دیگر اقرار کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از همدستان متهم نیز طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، گفت:در این خصوص تعداد شش دستگاه از خودروهای مسروقه کشف و به مالکان تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی استان فارس هشدار داد: اقدامات سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز