ثبت ۳۰۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۹۲۵۱
ثبت ۳۰۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به ثبت بیش از ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس گفت: هدف از برگزاری جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهدی احمدی گفت: به دنبال این هستیم که کودکان و نوجوان با ثبت باشگاههای کتابخوانی کتاب بخرند و بخوانند و در مورد آن بحث و گفت و گو کنند تا در نهایت نوشتن در مورد کتاب را یاد بگیرند و بتوانند به معرفی کتاب بپردازند.
وی عنوان کرد: دور نخست برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استان فارس فقط در شهر شیراز تشکیل شده است؛ این باشگاه‌ها در دوره جدید در در شهرهای شیراز، اوز ارسنجان، ممسنی و رستم برگزار خواهد شد که انتظار داریم با توجه به برگزاری کارگاههای آموزشی در شهرستانهای مورد نظر  و استقبال علاقمندان بیش از ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان فارس تشکیل شود.
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری اینکه گام نخست برای ثبت باشگاه دریافت معرفی نامه از یکی از ادارات ارشاد شهرهای شیراز، اوز، ارسنجان، ممسنی و رستم است تاکید کرد: قبل از شروع به پر کردن فرم ثبت نام در سایت   bookpromotion.ir مطمئن باشید که این معرفی‌نامه را دریافت کرده‌اید و تصویری دیجیتال از آن را برای بارگزاری در فرم مربوطه آماده کرده‌اید. همچنین علاوه بر اطلاعات فردی مربی یا هماهنگ‌کننده، اطلاعات اعضای باشگاه، شامل نام، نام خانوادگی و شماره ملی آن‌ها باید در دسترس باشد.
احمدی با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت نام بسیار ساده است و کافی است مربیان اعضای باشگاه خود را به همراه کد ملی آن‌ها معرفی کنند تصریح کرد: کد ملی برای هماهنگی‌های بعدی به منظور رساندن کتاب همراه با تخفیف ۵۰ درصد به اعضای باشگاه است. کتابفروشی‌های هر شهرستان کد ملی کودکان و نوجوانان آن شهرستان را در اختیار خواهند داشت و هنگام مراجعه این تخفیف را به آن‌ها ارائه خواهند کرد.
وی در ادامه افزود: کتاب‌های قابل مطالعه در این باشگاه‌ها هم در ٤ فهرست و برای گروه‌های سنی مختلف تهیه و ارائه شده‌اند. این فهرست را هم خود پژوهشگران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از میان کتاب‌های موجود در بازار انتخاب کرده‌اند. تخفیف فقط به این کتاب‌ها تعلق خواهد گرفت.
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسدر پایان از همکاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت فرهنگی و مطبوعات ، معاونت اداری ومالی و روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ارسنجان ممسنی ، رستم و اوز جهت برگزاری کارگاههای آموزشی باشگاههای کتابخوانی کودک ونوجوان در استان فارس تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز