مسئول آموزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس :

کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان فارس درآموزش کارکنان

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۲۸۲
کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان فارس درآموزش کارکنان
مسئول آموزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس رتبه برتر آموزش کارکنان در سال 95 دربین دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس  ، در همایشی که در مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه استان فارس ،  سرپرست  مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و کارشناس مسئول آموزش و سایر همکاران آموزش  آن سازمان  برگزار شد ، اداره کل ورزش و جوانان فارس به عنوان دستگاه برتر در زمینه آموزش کارکنان در سال 95 و کمال باقری مسئول گروه فن آوری اطلاعات و تحول اداری این اداره کل  به عنوان رابط فعال آموزش در بین رابطین دستگا های اجرایی استان معرفی شد.
مسئول آموزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس در این زمینه اظهار داشت : در سال 95 یک دوره هفتاد ساعته توجیهی بدو خدمت ، 5 دوره عمومی ، 48 دوره شغلی و 26  دوره مدیریتی با انعقاد قرارداد با مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان   مدیریت و برنامه ریزی فارس، مرکز آموزش بازرگانی فارس، مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز و مجتمع فنی تهران  یه صورت حضوری، غیر حضوری و مجازی برگزار شد.
 کمال باقری افزود: میزان نفر ساعت آموزش کارکنان این اداره کل32 هزار و هشت و پنجاه وشش  ساعت و میزان نفر ساعت مدیران  11 هزار و دویست و هفتاد و دو ساعت بود.
رئیس گروه فن آوری اطلاعات و تحول اداری ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: سرانه آموزش کارکنان121/7 و سرانه آموزش مدیران 168/2 ساعت، نفر ساعت آموزش کل کارکنان در سطح استان 44 هزارو صدو بیست وهشت ساعت و سرانه کل 130/9  ساعت بوده است.     
وی تصریح کرد: این اداره کل از سال 92 تا کنون به مدت 4 سال در زمینه برگزاری دوره های آموزشی رتبه برتر در استان کسب کرده ، در سال 93رتبه برتر کشوررا بدست آورد و با گزارش عملکردی که به وزارت ارسال شده  امیدواریم رتبه برتر آموزش در سال 95 را نیز  در کشور کسب کنیم.
مسئول آموزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس ضمن اشاره به افزایش سرانه آموزشی این اداره کل ابرازداشت: حمایت های حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیرکل و اردشیرحسن زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی زمینه ساز این موفقیت بوده است.
باقری خاطرنشان کرد:  نگاه مثبت  مسئولین اداره کل  به آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی ، می تواند زمینه رشد و پیشرفت و توسعه و گسترش دانش شغلی مدیران و کارکنان را فراهم کند.   
رئیس گروه فن آوری اطلاعات و تحول اداری ورزش و جوانان فارس اظهار امیدواری کرد که در سال 96 با  همکاری  و هماهنگی بیشتر گام های مثبتی در جهت آموزش و توانمندسازی منابع انسانی با حمایت مسئولین اداره کل برداشته شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز