پیام تولیت شاهچراغ(ع) به مناسبت پاسخ کوبنده سپاه

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۷۶۴۴۷
پیام تولیت شاهچراغ(ع) به مناسبت پاسخ کوبنده سپاه
حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب به مناسبت پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و روز جهانی قدس پیامی صادر کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، در متن این پیام آمده است:  مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی امسال در آستانه روز قدس، جهانیان شاهد اوج عزّت و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی هستند که محصول صبر و استقامت شما راست قامتان جاودانه تاریخ می باشد.
رهبر معظّم انقلاب اسلامی با مواضع قاطع و انقلابی دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست و آل سعود خائن و داعشی های مزدور درآورده و هارت و هورت رئیس جمهور آمریکا را پوچ و بی حاصل دانسته اند .
سپاه پاسداران فجرآفرین که نام پر افتخار آن لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی ایران افکنده و با پرتاب موشک به دیرالزّور سیلی محکمی بر تروریست های تکفیری مفسد و محارب که در آنجا لانه کرده اند وارد ساخته است، طبعاً در چنین شرائطی می بایست روز قدس با شکوه تر و منسجم تر از سال های قبل برگزار گردد و آحاد مردم سر افراز ایران و دیگر آزادگان جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار در راهپیمائی روز قدس حضور یافته و با آرمان های امام و شهداء تجدید عهد نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز