سرپرست شهرداری شیراز:

نباید خللی در کار شهرداری ایجاد شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۸:۵۴
کد خبر: ۶۰۶۳۴۷
سرپرست شهرداری شیراز گفت: اجازه وارد شدن خللی در کار شهرداری را نخواهیم داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،محمدحسن اسدی در جمع معاونان و مدیران شهرداری شیراز، ضمن تبریک به شهردار آینده شیراز و ابراز امیدواری برای شروع هر چه سریعتر فعالیت رسمی وی در آینده نزدیک، با بیان اینکه تمرکز بر اجرای پروژه ها بر اساس برنامه و بودجه مصوب و  اولویت گذاری پروژه های در دست اجرا صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با استمرار کار و تلاش شبانه روزی و حفظ انسجام و همبستگی مدیران و کارکنان شهرداری، هیچ خللی در کار شهر و شهرداری ایجاد نشود.
وی با تاکید بر اینکه تا طی شدن مراحل قانونی انتصاب شهردار جدید شیراز با تمام توان مسایل مربوط به شهرداری را با هماهنگی شورای شهر بطور شبانه روزی رصد و دنبال می کند، افزود: کارکنان شهرداری شیراز نیز در تمامی رده های مدیریتی و کارشناسی با همین روحیه کار را به پیش خواهند برد.
سرپرست شهرداری شیرازبر لزوم تکریم ارباب رجوع در مناطق ۱۱ گانه شهرداری تاکید کرد و افزود: بیش از گذشته در راستای پیگیری کار شهروندان و کسب رضایتمندی آنها در تمامی ابعاد تلاش می کنیم.
 اسدی به بازگشایی مدارس و آغاز فصل بارندگی هم اشاره کرد و گفت: شهرداران مناطق با هماهنگی معاونت های عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک درخصوص تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از مشکلات بیندیشند.
وی بر زیباسازی و پاکسازی شهر و اتخاذ تدابیر ترافیکی لازم تاکید کرد و اظهار داشت: شهر باید برای بازگشایی مدارس آمادگی لازم در حوزه های مختلف حمل و نقل مسافر و زیباسازی و پاکسازی را داشته باشد.
سرپرست شهرداری شیراز، لایروبی و تکمیل پروژه های لوله گذاری آب های سطحی پیش از فصل بارندگی و جلوگیری از صدور مجوز حفاری های غیرضروری به‌ویژه در معابر و شریان های اصلی در ایام بازگشایی مدارس را خواستار شد.
اسدی به ترافیک سنگین خودروها در برخی ساعات در محور شمال غرب اشاره و ابراز امیدواری کرد که این محور در روزهای آینده بازگشایی شود.
وی به افتتاح کارخانه آسفالت جدید شهرداری در منطقه دوکوهک در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: آسفالت تولیدی این کارخانه منحصربفرد، در پروژه زیرگذر گلستان مصرف می شود تا این زیرگذر در آستانه بازگشایی قرار گیرد.
سرپرست شهرداری شیراز بیان کرد: همزمان با بازگشایی زیرگذر، کار زیباسازی این پروژه به طور همزمان صورت می گیرد و امیدواریم بتوانیم طبق نظر شورای اسلامی شهر تا پایان سال، پروژه بطور کامل با زیباسازی و بدنه سازی، افتتاح شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز