استاندار فارس:

بهره برداری از ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سال ۹۷

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۵:۰۷
کد خبر: ۶۴۷۱۰۰
بهره برداری از ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سال ۹۷
استاندار فارس گفت: امیدواریم با تلاش و همت جمعی پیمانکاران،مشاوران و دست اندر کاران این پروژه در سال 97 شاهد بهره برداری سالن پرواز های خارجی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز باشیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، مهندس اسماعیل تبادار،  در بازدید از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، با تاکید بر اهمیت پروژه های حمل و نقل در توسعه استان، افزود: با توجه به توانمندی پیمانکار و مشاوران این پروژه و همچنین قول همکاری و مساعدت شرکت فرودگاه ها در تامین اعتبارات لازم، امیدواریم سالن پروازهای خارجی فرودگاه شهید دستغیب شیراز سال 97 آماده بهره برداری باشد.
مهندس اسماعیل تبادار همچنین از بازدیدهای معاونت عمرانی استانداری در فواصل 15 روزه از این پروژه خبر داد و خاطر نشان کرد: زمینه های لازم برای همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی استان برای تسریع عملکرد این پروژه ایجاد خواهد شد.
استاندار فارس با تاکید بر اهمیت  سه مقوله حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی در توسعه صنعت گردشگری استان فارس، گفت: تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شهید دستغیب شیراز نقش موثری در بهبود کیفیت پروازهای مستقیم بین المللی در این فرودگاه و به تبع آن توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگران به استان فارس خواهد داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز