شیراز میزبان "نخستین نمایشگاه ملی هنر"

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۷۱۱۲
شیراز میزبان نخستین نمایشگاه ملی هنر
مسئول ستاد برگزاری "نخستین نمایشگاه ملی هنر" گفت: این رویداد ملی از ٢٠ الی ٢٤ فروردین ١٣٩٧ با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استانها، به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس، ٢٠ الی ٢٤ فروردین ١٣٩٧ میزبان "نخستین نمایشگاه ملی هنر" می شود.
پویا کنگاوری مسئول ستاد برگزاری "نخستین نمایشگاه ملی هنر" گفت: در نظر داریم تا در راستای اعتلا و معرفی هر چه بیشتر و بهتر توانمندی های فرهنگی هنری ایران اسلامی، با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استانها، برای نخستین بار در کشور تمامی آثار هنرمندان را در قالب شاخه های هنری هفتگانه گرد هم آوردیم.
پویا کنگاوری افزود: این نمایشگاه با شعار و رویکرد "هنر و صلح جهانی" در بخش های مختلفی از جمله نمایش، رونمایی و فروش آثار در غرفه ها، حضور آموزشگاه ها و فروشگاه های معتبر هنری، برگزاری حراج هنری، بزرگداشت مشاهیر و مفاخر هنری کشور، مسابقات مختلف (با رای هیات های تخصصی هنری، اهدای جوایز، الواح و تندیس نمایشگاه ملی هنر) اجرا می شود.
وی به دیگر بخشها اشاره داشت و آنها را در حوزه هایی چون؛ اجرای زنده آثار، کارگاه های آموزشی و با حضور هنرمندان و فرهیختگان ممتاز و درجه ١ و مقامات عالی رتبه فرهنگی هنری کشوری در تمامی رشته های هفتگانه هنری تجسمی (نقاشی، خوشنویسی و...)، مجسمه، معماری، ادبیات، موسیقی، هنرهای دستی، نمایشی (سینما ، تئاتر و ...) و بخش ویژه "هنر و دفاع مقدس" بر شمرد.
مسئول ستاد برگزاری "نخستین نمایشگاه ملی هنر" اظهار داشت: به همین منظور با افتخار از تمامی فرهیختگان، هنرمندان و هنردوستان سراسر کشور دعوت می گردد تا همراه ما در این رویداد بزرگ سهیم شوند.
علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه چه در قسمت مسابقه و هم درخواست غرفه می بایست پس از ثبت نام در سایت www.shirazartex.com  آثار خود را بگونه فیلم و عکس برای ارزیابی و داوری در سایت یاد شده بار گزاری نمایند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز