معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

رعایت الزام های پدافند غیرعامل ضروری است

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶:۵۶
کد خبر: ۶۶۲۱۵۶
رعایت الزام های  پدافند غیرعامل ضروری است
معاون سیاسی امنیتی اجتماعیاستانداری فارس ضمن قدردانی از اقدام انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل گفت: رعایت الزام های پدافند غیرعامل، توجه به موضوع آموزش، استمرارجلسات توجیهی و مستندسازی مبتنی بر علم و تجربه ضروری است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،هادی پژوهش اظهارداشت: پدافند غیرعامل مبتنی بر علوم و فناوری های مختلف و نوین پشتوانه اقتدار ملی و از الزامات توسعه پایدار ایمن می باشد.
وی همچنین ادامه  داد: دانش و فن آوری در این حوزه نقش بسزای در مصون سازی زیر ساخت های کشور ایفا می کند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل در استان مطلوب ولی ناکافی است.
در ادامه معاون مدیر کل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشور ضمن بیان مفاهیم پدافند غیرعامل به اهداف آن اشاره کرد و  گفت:حفظ جان انسان ها، کاهش آسیب پذیری ، پایداری در برابر تهدیدات حفظ زیر ساخت ها و تداوم خدمات در مواقع  از اولویت های پدافند غیر عامل است اما اولویت اصلی پدافند غیرعامل سرمایه انسانی است.
مجتبی مولوی افزود: سرمایه دوم در این حوزه زیرساخت ها و سرمایه سوم ، سرمایه سایبری است که موارد مختلف مرتبط با زندگی مردم را شامل می شودو باید در راستای مصون سازی ان به صورت کامل عمل کنیم.
وی همچنین ضمن اشاره به پیشینه تاریخی ومذهبی پدافند غیرعامل در کشور به ارائه راهکارهای مقابله با تهدیدات در ادوار مختلف و بویژه در عصر حاضر پرداخت.
مدیر کل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشورسپس به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و هدایت پدافند غیرعامل به سمت مردمی اشاره کرد و گفت: باید ارتباط رسانه ها با این حوزه هرچه بیشتر افزایش یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز