توقیف بیش از ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف در شیراز

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۸:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۶۵۴
توقیف بیش از ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از اجرای طرح مبارزه با موتور سواران متخلف و توقیف 4 هزار و 750 دستگاه موتورسیکلت متخلف طی سه ماه گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ " دلاور القاصی مهر" اظهارداشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم، ماموران انتظامی و یگان امداد شهرستان طرح های مختلفی را به اجرا گذاشتند.
وی افزود : با تلاش ماموران طی سه ماه گذشته، چهار هزار و 750 دستگاه موتورسیکلت متخلف که موجب سلب آسایش و اخلال در نظم و آرامش مردم شده بودند، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: نداشتن مدارک، عدم استفاده از کلاه ایمنی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، انجام حرکات نمایشی و حرکت در پیاده روها از مهمترین تخلفات موتورسیکلت سواران متخلف بوده است.
القاصی مهر اهداف اصلی اجرای این طرح ها را حفظ سلامت رانندگان ، شهروندان و همچنین برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عنوان کرد و از شهروندان خواست تا ضمن همکاری و تعامل با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در صورت اطلاع از موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز