کشف ۲۶میلیارد و۹۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فارس

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۹:۳۰
کد خبر: ۶۶۴۴۶۳
کشف ۲۶میلیارد و۹۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این راستا مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزش26 میلیارد و 970 میلیون ریال کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی"  اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف برخورد با قاچاقچیان کالا و مبارزه با این پدیده شوم، طی 24 ساعت گذشته و به صورت ویژه در شهرستان های شیراز، کازرون، ارسنجان، زرین دشت و ممسنی اجرا شد.
وی با اشاره به توقیف 7 دستگاه خودرو سبک و سنگین در نتیجه اجرای این طرح، افزود: در بازرسی از این خودروها هزار و 368 کارتن قطعات یدکی موتورسیکلت، 8 تن برنج، 814 کارتن انواع لوازم جشن تولد، 68 هزار لیتر سوخت، 536 تخته پتو و 147 جفت کفش خارجی فاقد مدارک کشف شد.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه ارزش محموله های کشف شده 26 میلیارد و 970 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، 9 قاچاقچی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم استان با نیروی انتظامی، از آنها خواست: با دادن اطلاعات به موقع از طریق تلفن 110، پلیس را در مبارزه با قاچاقچیان کالا و افراد سود جو یاری کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز