استاندار فارس:

استان فارس سالانه ۶۰ تن گوشت و ۲۰۰ کیلو خاویار تولید می کند

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۴۸۳
استان فارس سالانه ۶۰ تن گوشت و ۲۰۰ کیلو خاویار تولید می کند
استاندار فارس گفت: سالانه 60 تن گوشت و 200 کیلو خاویار در این استان تولید می شود که این میزان در سال آینده به 175 تن گوشت و 300 کیلو خاویار افزایش خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در حاشیه بازدید از مزرعه پرورش ماهی خاویار در شهرستان سپیدان با بیان این که با تلاش همه دست اندرکاران بخش شیلات و تولید کنندگان بخش خصوصی، تولید لارو ماهی خاویار در استان فارس باید آغاز شود، اظهار داشت: برای گسترش شیلات در فارس باید از همه ظرفیت های استان و ظرفیت های ملی بهره بگیریم.
وی با اشاره به این که ایجاد مزارع پرورش ماهی و آبزیان، زمینه مناسبی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال به شمار می رود، ادامه داد: خوشبختانه دانش فنی بالا و پشتوانه مالی قابل توجهی در بخش خصوصی فراهم شده است که می توان با اتکا به آن توسعه شیلات استان فارس را رقم زد.
استاندار فارس توسعه ارتباط و تعامل تولید کنندگان شیلات با متخصصان داخلی و خارجی را خواستار شد و تاکید کرد: به منظور ایجاد بازار مصرف مناسب برای آبزیان استان فارس باید برنامه ریزی کارشناسانه ای صورت گیرد و در این راستا ضرورت دارد متولیان شیلات با کمک متخصصین بازاریابی و بهره گیری از سایر زمینه های بازاریابی، ایجاد بازار مصرف مناسب و گسترده تر برای پرورش دهندگان آبزیان را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که تمامی ظرفیت های استان برای ایجاد اشتغال، مورد توجه مدیریت ارشد استان قرار دارد، گفت: اختصاص تسهیلات مناسب به تولید کنندگان شیلات و تلاش برای ایجاد بازارچه های عرضه آبزیان مورد حمایت مدیران استان فارس قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز