هنرستان مرضیه شیراز میزبان زنگ انقلاب استان

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۹:۴۹
کد خبر: ۶۷۲۲۰۳
هنرستان مرضیه شیراز میزبان زنگ انقلاب استان
زنگ انقلاب استان فارس به میزبانی هنرستان حرفه ای مرضیه شهر شیراز باحضور مسئولان و درمیان شور و اشتیاق دانش آموزان و معلمان نواخته شد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، زنگ انقلاب استان فارس توسط تبادار استاندار فارس نواخته شد و همزمان با آن در 7 هزار مدرسه فارس نیز این زنگ به صدا درآمد.
استاندار فارس در تشریح معنا و مفهوم نواختن زنگ انقلاب در مدارس گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای اخلاق و فرهنگ و آگاهی شکل گرفته و مدرسه نماد آگاهی و دانش است.
اسماعیل تبادار  دراین مراسم با تاکید بر اینکه مجرای عبور از ناملایمات و تنگناها توانمندی دانش است، اظهارداشت: نه تنها در توسعه و تداوم انقلاب، بلکه در همه زمینه ها و در همه جوامع مسیر پیشرفت از راه توجه به دانش آموزان و معلمان به عنوان پرچمداران دانش می گذرد.
وی اساس این انقلاب را مبارزه با استبداد و دیکتاتوری بر اساس آگاهی آحاد جامعه دانست و افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر مبنای دو مولفه وحدت گسترده آحاد مردم و رهبری بی نظیر امام راحل به ثمر نشسته است.
استاندار فارس  با تاکید بر اینکه عزت، استقلال، آزادی و دستیابی مردم سالاری دینی به جمهوریت رهاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران است، خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نظام جمهوری اسلامی  با ادامه وحدت عمومی و رهبری امام خمینی و در ادامه مقام معظم رهبری ، بحران ها و مشکلات را پشت سر گذاشت.
تبادار سپس به نقش مهم دانش آموزان در دوران انقلاب و پس از آن اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان در مبارزات انقلابی حضور پر رنگ و اثر بخشی داشته و پس از آن نیز در جنگ 8 ساله تحمیلی به عنوان یکی از برجسته ترین بحران های نظام حضور و تاثیر گذاری دانش آموزان غیر قابل انکار بود.
وی با تاکید بر اینکه مجرای عبور از ناملایمات و تنگناها توانمندی دانش است، افزود: نه تنها در توسعه و  تداوم انقلاب، بلکه در همه زمینه ها و در همه جوامع مسیر پیشرفت از راه توجه به دانش آموزان و معلمان به عنوان پرچمداران دانش می گذرد.
استاندار فارس در پایان خطاب به دانش آموزان استان فارس گفت: تداوم مسیر پیشرفت کشور و نظام با تلاش و همت و پایبندی شما به آرمانهای بلند انقلاب حاصل میشود بنابراین باید خود را در همه زمینه های جسمی، ایمانی، فکری و علمی تقویت کنید تا آینده بهتری برای ایران بسازید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز