نگارخانه وصال میزبان جشنواره هنرهای تجسمی

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۷:۲۶
کد خبر: ۶۷۶۴۴۷
نگارخانه وصال میزبان جشنواره هنرهای تجسمی
بیست و چهارم بهمن ماه آیین گشایش جشنواره هنرهای تجسمی فجر فارس در ساعت ۱۷ به میزبانی نگارخانه وصال شیراز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، مرضیه احمدی فخر اعلام داشت: آیین گشایش جشنواره هنرهای تجسمی را ساعت ١٧روز ٢٤بهمن ١٣٩٦ در نگارخانه وصال شیراز برگزار می کند.
رئیس انجمن هنرهای تجسمی فارس گفت: در این روز برنامه "گالری گردی" با همراهی هنرمندان انجام پذیرد و بازدید از نگارخانه وصال ساعت ١٧ (آثار نقاشی، ویدئو آرت، مجسمه؛ گالری تار و پود بخش دیگر ی از آثار نقاشی؛ گالری استاد غلامی آثار عکس، نقاشیخط، طراحی و چاپ و کاریکاتور، نگارخانه ملی عکاسی بخش ویژه نمایش آثار شهرستانها، گالری آب آثار گرافیک، تصویرسازی در ادامه برپا می شود.
مرضیه احمدی فخر گفت: آثار این دوره از جشنواره های تجسمی به تفکیک هر رشته در نگارخانه ها تقسیم شده است.
وی  تصریح کرد: آثار نقاشی، مجسمه و ویدئوآرت در نگارخانه وصال، عکس و نقاشیخط و طراحی و چاپ در نگارخانه استاد غلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و بخش دیگری از نقاشی در نگارخانه تار و پود در معرض دید همگان قرار می گیرد.
احمدی فخر همچنین از نمایش آثار گرافیکی و تصویرسازی در موزه گالری آب شیراز خبر داد و افزود: بخش ویژه جشنواره های تجسمی فجر در نگارخانه ملی عکس برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه در روز ۲۴ بهمن همزمان با افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه وصال، برنامه ای با عنوان گالری گردی برگزار می شود، گفت: در این برنامه هنرمندان تجسمی و دیگر رشته ها دعوت به دیدن آثار این جشنواره در نگارخانه های یادشده می شوند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز