معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئولیت اجتماعی است

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۷:۲۸
کد خبر: ۶۸۸۴۵۹
اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئولیت اجتماعی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای گسترش و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می کند، لذا تداوم و تقویت این کار فرهنگی یک مسئولیت اجتماعی مهم است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس هادی پژوهش جهرمی؛ در جلسه ستاد راهیان نور استان، با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور موجب تقویت روح معنویت در بین اقشار مختلف مردم می شود، اضافه کرد: تلاش شود این مسیر معنوی و فرهنگی از سوی متولیان این کار تداوم یابد..
وی ابراز داشت: همه ما نیاز داریم چه در خلوت  و چه در جلوت خود از فضای مادی دنیوی  مقداری فاصله بگیریم و این سفر روحانی موجب تقویت و بهینه سازی روحی، معنوی و فکری ما می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس سفر راهیان نور را ابزاری گرانبها و سپر محکمی در مقابل هجمه های فرهنگی و هویتی دانست و تبیین کرد: راهیان نور یک فعالیت فرهنگی بسیار بزرگ است به خصوص برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، فضای جدیدی ایجاد می کند در نتیجه همه مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای مدیریت هرچه بهتر این فعالیت فرهنگی به‌کار گیرند.
پژوهش بر کمیت و استمرار جلسات ستاد راهیان نور استان تاکید کرد و ابراز داشت:  ستاد راهیان نور باید تبدیل به یک قرارگاه شود تا در طول سال جلسات و برنامه های آن به شکل منسجم تر و منظم تری انجام شود.
وی عنوان کرد: کمیته های چهارگانه اعزام، فرهنگی، راویان و کمیته اطلاع رسانی و رسانه ای با توجه به  مسئولیت و وظیفه ای که برای این کمیته ها تعریف شده است، باید به نحو مطلوب مسائل مرتبط با خود را مدیریت وسازماندهی کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: در جهت برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور، گروههای مرجع مردمی را اعزام کرده و از ظرفیت گروههای مردمی بیشترین استفاده را ببریم.
پژوهش در پایان گفت: امنیت سفر از اهمیت والایی برخوردار است لذا باید با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب زمینه را برای  انجام سفر ایمن مهیا کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز