دستگیری باند کلاهبرداری با ۹۰۰ میلیون کلاهبرداری در شیراز

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۸۹۶۸۵
دستگیری باند کلاهبرداری با ۹۰۰ میلیون کلاهبرداری در شیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری از شهروندان به شیوه کارت به کارت در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی"  اظهارداشت:با ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری به بهانه یک عمل خیر خواهانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد کلاهبرداران به بهانه انجام عمل خیرخواهانه افراد میانسال ، مسن و کم سواد را در جلو دستگاه عابر بانک فریب داده و پس از سرقت کارت عابر بانک، اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن ها می کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده و طرح شکایت های مشابه و بررسی دوربین های مداربسته در نهایت ماموران مطلع شدند که افراد کلاهبردار به بهانه انجام عمل خیرخواهانه، ابتدا اعتماد شاکیان را جلب و در زمان تحویل کارت به صاحبانشان، کارت های عابر بانک این افراد را با کارت های متعلق به سایر مالباختگانی که قبلا حساب های بانکی شان را برداشت کرده جا به جا و با اطلاع از رمز عابر بانک که توسط خود مالباختگان در اختیار این افراد قرار گرفته بود با مراجعه به طلا فروشی ها و سوپر مارکت ها اقدام به خرید می کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی هر 4 نفر افراد کلاهبردار دستگیر و در بازحویی فنی و تخصصی به 15 فقره کلاهبرداری به مبلغ 900 میلیون ریال اقرار کردند.
سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند،  از شهروندان خواست در زمان مراجعه به دستگاه خودپردار، مراقب اطراف خود باشند تا افراد غریبه امکان دسترسی به رمز ورود به حساب بانکی شما را نداشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز