شهردار شیراز:

بلوار مدرس ظرفیت تبدیل به یکی از زیباترین ورودی های شیراز را دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۹۰۱۴۶
بلوار مدرس ظرفیت تبدیل به یکی از زیباترین ورودی های شیراز را دارد
شهردار شیراز ضمن تحسین عملیات زیباسازی ورودی های شهر شیراز گفت: بلوار مدرس یکی از مهمترین ورودی های شیراز است و ظرفیت تبدیل شدن به یکی از زیباترین بلوار های شیراز را دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حیدر اسکندرپوردر بازدید از ورودی های شهر شیراز که به اتفاق جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری انجام شد گفت: لبه گذاری و رنگ آمیزی جدول ها، کاشت درختان نارنج، پاکسازی کناره های بلوار و حاشیه سازی خیابان در بلوار مدرس در دست انجام است که با تکمیل این عملیات، بی شک مسافرانی که از این محور وارد می‌شوند، شیراز را بسیار متفاوت تر از گذشته خواهند دید.
شهردار شیراز در اشاره به ضرورت دسترسی سریع و آسان مهمانان نوروزی به برخی خدمات از جمله خدمات اولیه پزشکی، خاطرنشان کرد: کمپ هلال احمر در ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری شیراز مستقر شده و تا 15 فروردین ماه به مسافران و مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهد.
اسکندرپور یادآور شد: ظرفیت نصب 200تخته چادر برای اقامت اضطراری مسافران در ستاد خدمات سفر منطقه هفت( ورودی جنوب شرقی شیراز) بلوار خلیج فارس، پیش بینی شده است.
 وی همچنین در  بازدید از ستاد خدمات سفر شهرداری منطقه 9  و اقدامات انجام شده برای آماده سازی شهر در استقبال نوروز بر لزوم ایجاد پارکینگ واصلاح تابلوهای راهنمایی رانندگی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این ستاد در یکی از ورودی های اصلی و پرتردد شیراز  قرار دارد و ماشین‌ها با سرعت بالا به این محور وارد می شوند،  برای ایجاد امنیت بیشتر، نصب سرعت گیر در فاصله المان ورودی غرب شیراز و مرکز ستاد خدمات سفر در این منطقه ضروری است و باید به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز