فرمانده انتظامی استان فارس :

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس/ افزایش ۶۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۹۰۸۵۶
کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس/ افزایش ۶۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان گفت: در اولین روز از ایام نوروز 97، ماموران انتظامی استان فارس در یک عملیات، ضمن انهدام 3 باند بزرگ مواد مخدر، موفق به کشف یک تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 600 درصدی داشته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران انتظلامی استان فارس در اولین روز از سال جاری، در یک عملیات پس از اینکه 3 باند بزرگ مواد مخدر را منهدم کردند موفق به کشف یک تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر، توقیف 12 دستگاه خودرو و دستگیری 31 نفر قاچاقچی و یک قبضه اسلحه جنگی و تعدادی مهمات شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی استان در سال 96 نیز موفق به کشف 43 تن مواد مخدر، دستگیری 15 هزار و 187 نفر قاچاقچی، معتاد و خرده فروش مواد مخدر، توقیف 948 دستگاه خودرو و موتور سیکلت و انهدام 54 باند بزرگ مواد مخدر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 30 درصدی داشته است.
سردار گودرزی عنوان داشت: با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح استان و به ویژه شهر شیراز و انجام گشت زنی های هدفمند، کشفیات سرقت در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.
این مقام انتظامی با اشاره به حوادث رانندگی در استان فارس طی ایام نوروز، ادامه داد: در این مدت شاهد کاهش 32 درصدی جانباختگان حوادث ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاعات کسب شده، از ابتدای طرح نوروز تا کنون بیش از یک میلیون تردد در سطح استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 16 درصدی داشته است.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید به اینکه علل عمده تصادفات، عدم توجه به جلو با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد بوده است، به مساقران نوروزی توصیه کرد: در هنگام رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، سفر خود را مدیریت کنند تا شاهد حوادث دلخراش در سطح استان نباشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز