مدیریت شیراز براساس بودجه‌ی مصوب شورا

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۸:۲۶
کد خبر: ۷۰۲۳۶۳
مدیریت شیراز براساس بودجه‌ی مصوب شورا
شهرداری شیراز مبنای حرکت و اجرای برنامه‌های شهرداری را در این کلانشهر، بودجه‌ی مصوب شورای اسلامی شهر برای سال 97 دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حیدر اسکندرپور در جمع معاونان و مدیران شهرداری شیراز گفت: در کنار عمل به بودجه مصوب، اقدامات جدیدی در قالب برنامه خواهیم داشت و آنها را به تصویب شورای شهر خواهیم رساند .
وی با اشاره به اینکه 97 درصد از بودجه عمرانی شهرداری در سال جاری به تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص یافته، افزود: به صورت هفتگی ۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ها تزریق می شود تا با سرعتی حتی بیشتر از زمان بندی تعریف شده، پروژه ها تکمیل شود .
شهردار شیراز با تاکید بر اینکه پروژه های اصلی شهرداری در حال پیشرفت است، گفت: به علت اهمیت بالای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی، روند پیشرفت آنها را روزانه از دفتر کار خود و از طریق دوربین های نصب شده در این پروژه ها رصد می‌کنم. مردم شیراز خیلی زود شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی خواهند بود.
اسکندرپور با بیان اینکه روند تکمیل پروژه های شهری ادامه خواهد یافت و نقص‌‌های احتمالی پروژه‌های در حال اجرا نیز اصلاح می‌شود، از مدیران مجموعه شهرداری خواست که احترام به ارباب رجوع و پاکدستی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و گفت: مهمترین دغدغه من این است که تا پایان دوره خدمتم در شهرداری، هیچ حقی از مردم ضایع نشده باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز