رئیس گروه رسانه فرهنگ و ارشاد فارس:

سمینار "قوانین،مقررات و اظهارنامه مالیاتی" برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۷۵۲۵
سمینار قوانین،مقررات و اظهارنامه مالیاتی برگزار می شود
رئیس گروه رسانه فرهنگ و ارشاد فارس گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری انجمن صنفی کانون های آگهی و تبلیغات فارس سمینار آموزشی "آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی" را برگزار می کند.
به گزارش برگزاری برنا از فارس، مهرداد جمشید نژاد اظهار داشت: آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان قوانین مربوط به مقررات مالیاتی می باشد که بعضا بر اثر نداشتن اطلاعات کافی مشکلات پیچیده ای را برای آنها نیز ایجاد می کند.
وی افزود: سمینار آموزشی "آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی" پنجشنبه ٣ خرداد ٩٧ ساعت ٩:٠٠ الی ١٣:٠٠ در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برپا می گردد و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به لینک www.eventbox.ir/mailyat مراجعه کنند.
رئیس گروه رسانه فرهنگ و ارشاد فارس با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان قوانین مربوط به مقررات مالیاتی از جمله نحوه ارایه اظهارنامه مالیاتی می باشد که بغضا بر اثر نداشتن اطلاعات کافی مشکلات پیچیده ای را برای آنها نیز ایجاد می کند، گفت: دانستن و اطلاع از قوانین مربوطه نه تنها می تواند کمک فراوانی به کارفرمایان کند، بلکه امکان کاستن از بسیاری از مشکلات را نیز فراهم می کند.
خاطر نشان می شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری انجمن صنفی کانون های آگهی و تبلیغات فارس اقدام به برپایی نشستی با حضور آقای عباسی، عضو رسمی انجمن حسابداران ایران نموده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز