سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس :

برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در جوار آرمگاه فارس

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۰۷۸۵۲
برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در جوار آرمگاه فارس
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به تشکیل خانه مستند فارس گفت: نمایشگاه علوم قرآنی ٥ تا ١٠ خرداد با حضور ناشران قرآنی، موسسه های قرآن و عترت و دستگاه های اجرایی استان فارس در جوار آرامگاه حافظ، برپا می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، غلامرضا یوسفی نژاد اظهار داشت: در سفر معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان فارس و شهرستان جهرم جهت شرکت در مراسم بزرگداشت احمد ضابطی جهرمی طرح تشکیل خانه مستند استان به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه خانه مستند فارس به زودی توسط کارگردانان مستندساز استان جهت هم اندیشی های سینمایی در این حوزه تشکیل می شود، افزود: در این راستا جلسه هم اندیشی فیلمسازان مستند استان فارس در روزهای آینده جهت برنامه ریزی و تعیین اهداف در روز پنجشنبه ٢٧ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه با اعلام اینکه آیین بزرگداشت استاد احمد ضابطی جهرمی به میزبانی شهرستان جهرم با حضور محمد حیدریان، معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده، گفت: استان فارس با حضور مستندسازانی نظیر کامران حیدری، احسان شادمانی، محمد کارت، سعید کشاورز، حامد نجابت و تعداد دیگر از فیلمسازان؛ این توانمندی را دارد که از چنین امکانی بهره مند شود.
نمایشگاه علوم قرآنی در جوار حضرت حافظ
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین افزود: نمایشگاه علوم قرآنی ٥ تا ١٠ خرداد با حضور ناشران قرآنی، موسسه های قرآن و عترت و دستگاه های اجرایی استان فارس در جوار آرامگاه حضرت حافظ از ساعت ١٧ تا ٢١ برگزار می شود.
غلامرضا یوسفی نژاد خاطر نشان کرد: در این برنامه که با همکاری شهرداری شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد، کتابفروشی ها و ناشران استان فارس که در زمینه مذهبی فعالیت دارند می توانند با مراجعه به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه کتاب قرآنی در ساختمان شماره ٢ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واقع در کوی زهرا جهت حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز