رئیس پلیس راهور استان فارس:

کاهش ۴۷ درصدی تصادفات فوتی در فارس

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۹۷۷۹
کاهش ۴۷ درصدی تصادفات فوتی در فارس
رئیس پلیس راهور استان فارس از کاهش 47 درصدی تصادفات فوتی درون شهری طی سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،سرهنگ "مصطفی عباسی"اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا کنون حوادث رانندگی درون شهری در استان 9 درصد کاهش، تصادفات فوتی 47 درصد، تصادفات جرحی 6 درصد و تصادفات خسارتی نیز 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
وی افزود: با طرح های انجام شده توسط پلیس راهور فارس، آموزش های عمومی، اطلاع رسانی در خصوص مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از دوربین های نظارتی سطح شهر، خوشبختانه با کاهش حوادث رانندگی درون شهری مواجه بوده ایم.
رئیس پلیس راهور استان فارس تصریح کرد: بیشترین تصادفات فوتی در سال جاری را به ترتیب موتورسیکلت 49 درصد و عابر پیاده 33 درصد شامل می شوند.
سرهنگ عباسی با اشاره به مهم ترین علل تصادفات، تصریح کرد: عدم رعایت حق تقدم ، عدم توجه به جلو ، سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی از مهم ترین علل تصادفات می باشد.
وی با اشاره به لزوم توجه رانندگان، راکبان و عابران پیاده به مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ، رعایت سرعت مجاز و مطمئنه ، توجه به جلو و استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و ترک نشین موتورسیکلت از جمله عوامل کاهش تصادفات است.
رئیس پلیس راهور فارس گفت: هم اکنون در سطح استان طرح های تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در حال انجام می باشد و دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات در میادین وتقاطع ها، بلوارها و بزرگراهها فعال و با تخلفات سرعت غیر مجاز رانندگان برخورد می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز