مدیران روابط عمومی فارس میهمان پرافتخارترین بانوی مدال آور ایران شدند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰:۴۹
کد خبر: ۷۰۹۷۸۰
مدیران روابط عمومی فارس میهمان پرافتخارترین بانوی مدال آور ایران شدند
در پنجمین روز از هفته روابط عمومی که به نام روابط عمومی ؛ بهینه سازی الگوی رفتاری و سلامت نام گرفته است ، دیدار صمیمی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان فارس با ساره جوانمردی؛ اسطوره تیراندازی ایران زمین، در نخستین آکادمی تخصصی تیراندازی جنوب کشور صورت پذیرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ویژه برنامه قدردانی از ساره جوانمردی بانوی قهرمان پاراالمپیک جهان و مسابقه تیراندازی در پنجمین روز از هفته روابط عمومی و با حضور مدیران روابط عمومی استان فارس در نخستین آکادمی تخصصی تیراندازی جنوب کشور برگزار شد.
در این برنامه، مدیران حاضر ضمن مرور افتخارآفرینی های این ورزشکار شیرازی طی سال های اخیر، با نخستین آکادمی تخصصی تیراندازی جنوب کشور به مدیریت این بانوی قهرمان نیز آشنا شدند و در رقابتی صمیمی، مسابقه تیراندازی با تفنگ را نیز پشت سر گذاشتند.
در این رقابت، در رده آقایان، بصیر حدائق؛ رئیس روابط درمانگاه امام رضا و درمانگاه مطهری مقام اول، حبیبی؛ عضو انجمن روابط عمومی استان فارس مقام دوم و سید محمد مهدی اثنی عشری؛ رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان مقام سوم و در رده بانوان؛ سمیه حبیب پور؛کارشناس سمعی و بصری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، فاطمه حکیمی کیا؛ مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه عمومی فارس و الهه بهرامی؛ کارشناس خبر و رسانه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند . هدایای از سوی فروشگاه زنجیره ای اوسا کفاش به ایشان اهدا شد.
ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران است. جوانمردی دو مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را کسب کرده است. او هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه شیراز و کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان فارس می‌باشد. وی اولین بانوی مدال آور ایرانی در مسابقات پارالمپیک و پرافتخارترین بانوی ایرانی در عرصه ی المپیک است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز