معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان :

پلیس قاطعانه امنیت تردد وسائط نقلیه سنگین را تامین می کند

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۱۱۴۴۴
پلیس قاطعانه امنیت تردد وسائط نقلیه سنگین را تامین می کند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر سنگ پرانی به سمت کامیون های عبوری در برخی از جاده های مواصلاتی استان، پلیس فارس با واکنش سریع مخلان نظم و امنیت را دستگیر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ محمدی اظهارداشت: چند نفر از اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت در جاده ها که در روزهای گذشته برای رانندگان زحمتکش کامیون ها ایجاد مزاجمت کرده اند با برخورد قاطع پلیس شناسایی، دستگیر و روانه زندان شده اند.
وی افزود: در این خصوص پس از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی، ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی، تعدادی از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را که برای رانندگان کامیون های عبوری ایجاد مزاحمت می کردند در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه امنیت تردد جاده ای برای کلیه وسائط نقلیه و به طور ویژه ناوگان سنگین جاده ای برقرار است، تصریح کرد: پلیس با حساسیت و هوشیاری با کوچکترین عوامل ناامنی برخورد خواهد کرد.
این مقام انتظامی در پایان از رانندگان خواست در صورت هرگونه ایجاد مزاحمت در طول مسیر جاده های مواصلاتی، مراتب را با اعلام شماره خودروهای مزاحم و سایر اطلاعات اشخاص به پلیس 110 و یا نیروهای گشتی مستقر در جاده ها اعلام نمایند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز