معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس:

مشارکت ۱۴۴ هزار دانش آموز ابتدایی فارس در جشنواره جابربن حیان

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۴:۵۵
کد خبر: ۷۱۱۸۹۶
مشارکت ۱۴۴ هزار دانش آموز ابتدایی فارس در جشنواره جابربن حیان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت:در سال جاری 144 هزار دانش آموز دوره ابتدایی از سراسر استان فارس ، در جشنواره جابربن حیان شرکت کرده اند.
به گزارشخبرگزاری برنا از فارس، علی عسگر جمشیدی از برگزاری مرحله استانی جشنواره جابربن حیان در فارس خبر داد و گفت: هدف اصلی از اجرای این جشنواره ، نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان دوره ابتدایی است.
وی ، توسعه نظام آموزشی را  در گرو  اولویت بخشی به  دوره ابتدایی در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: تقویت حس کنجکاوی ، پرورش تفکر خلاق و حل مسئله در دانش آموزان دوره ابتدایی از دیگر اهدافی است که در این جشنواره دنبال می کنیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور 90 هزار نفری دانش آموزان ابتدایی فارس در جشنواره جابربن حیان، در سال تحصیلی گذشته ، گفت: در سال تحصیلی 97-96 و در مرحله آموزشگاهی ، 144 هزار دانش آموز دوره ابتدایی از سراسر فارس موفق به حضور در این جشنواره شدند که این آمار نشان از حضور 33 درصد کل دانش آموزان مقطع ابتدایی استان در این جشنواره می باشد.
جمشیدی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره دانش آموزان مولف استان  ، همزمان با جشنواره جابربن حیان خبر داد و گفت:  تعداد 128 پروژه دانش آموزی در قالب جشنواره جابربن حیان و 99 تالیف نیز از دانش آموزان مولف استان ،موفق به حضور در مرحله استانی شده اند .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای داوری مرحله استانی این طرحها در هفته آخر اردیبهشت ماه توسط داوران استانی ، گفت:از مجموع این آثار 10 پروژه از جشنواره جابربن حیان و 1 تالیف از جشنواره دانش آموزان مولف، برای حضور در مرحله کشوری معرفی شده اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز