معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس:

جوانان فارس حضوری آگاهانه و عارفانه در برنامه های فرهنگی و مذهبی دارند

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۹:۰۵
کد خبر: ۷۱۴۶۰۱
جوانان فارس حضوری آگاهانه و عارفانه در برنامه های فرهنگی و مذهبی دارند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: جوانان فارس به عنوان سرمایه های اجتماعی همواره حضوری آگاهانه و عارفانه در برنامه های فرهنگی مذهبی دارند و این این نوع حضور نشان از سطح بالای آگاهی های فرهنگی و مکتبی جوانان دارد .
علی رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس اظهارداشت:تقویت ارتباطات معنوی و مکتبی جوانان با جامعه زمینه ساز ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی آنها ست تا فضای جوانی به عرصه ای پویا ،مشارکت جویانه و تصمیم ساز تبدیل شود.
وی افزود: مجموعه فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوان فارس در ماه مبارک رمضان 1397را متفاوت تر از سالیان قبل توصیف کرد و ابراز داشت:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:  برای حضور حداکثری و مناسب جوانان فارس در برنامه های فرهنگی و سیاسی ماه مبارک رمضان پس از طرح موضوع در جلسه ویژه جوانان و رمضان، طرح های متعددی از سمن های جوان فارس دریافت کردیم که هرکدام با توجه به حوزه تخصصی سمن ها در اماکن فرهنگی و مذهبی فارس اجرایی شد .
رضایی اضافه کرد:برگزاری مراسم بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) توسط سمن های جوان ، محفل جز خوانی قرآن کریم در بوستان نماز شیراز ،ارایه مشاوره های تخصصی خانواده در مساجد ، اجرای کارگاه های آموزشی ویژه زوجین در زمینه های فرهنگی، اجتماعی در خانه های جوان فارس ،پایش هفتگی برنامه های اجرا شده در شهرستان ها ، برگزاری کارگاه آموزش احکام خواهران و برادران با حضور اساتید مذهبیازجمله این برنامه ها است.
وی در خصوص مراسمات معنوی شب های قدر ، راهپیمایی بزرگ و دشمن ستیز قدس و عید سعید فطر بعنوان سه مناسبت کلیدی جامعه نیز ضمن دعوت از عموم جوانان و ورزشکاران ،هیات های ورزشی ،سازمان های مردم نهاد جوان ، هیاتها و تشکل های فرهنگی و مذهبی جوان فارس برای حضور حداکثری و متفاوت در این مراسمات مهم مذهبی و سیاسی گفت: جوانان فارس به عنوان سرمایه های اجتماعی همواره حضوری آگاهانه و عارفانه در برنامه های فرهنگی مذهبی دارند و این این نوع حضور نشان از سطح بالای آگاهی های فرهنگی و مکتبی جوانان دارد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس تقویت ارتباطات معنوی و مکتبی جوانان با جامعه را زمینه ساز ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی آنها دانست تا فضای جوانی به عرصه ای پویا ،مشارکت جویانه و تصمیم ساز تبدیل شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز