لیگ کتابخوانی آنلاین «روستاییان فرزانه» برگزیدگانش را شناخت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۱:۲۶
کد خبر: ۷۱۸۷۰۱
نخستین مسابقه آنلاین کتابخوانی «روستاییان فرزانه» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. این سامانه مسابقات کتابخوانی آنلاین همزنان با نمایشگاه کتاب تهران در غرفه روستای دوستدار کتاب امامزاده بزم رونمایی شد و بیش از 600 نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،دهیار روستای امامزاده بزم در این خصوص گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در دوره نخست خود در واقع مرحله آزمایش و آزمون و خطا را نیز پشت سر می گذاشت تبلیغات گسترده ای بر روی آن صورت نگرفت اما با این حال استقبال از آن ما را شگفت زده کرد.
محمدعلی زارعی افزود: سامانه لیگ کتابخوانی آنلاین در سایت روستای امامزاده بزم به آدرس www.emamzadehbazm.gigfa.com ایجاد شده است و در دوره اول کتاب پنج داستان نوشته جلال آل احمد به مسابقه گذاشته شد.
وی افزود: این سامانه توسط موسسه فرهنگی و هنری آفتاب مهر صبا فارس که مجری طرح های کتابخوانی روستای امامزاده بزم است طراحی شده و با حمایت پویش مردوی کتابخوانی «روستاییان فرزانه» فعالیت می کند.
دهیار روستای امامزاده بزم خاطرنشان کرد: در دوره نخست علاوه بر علاقمه مندان 11 شهر  و روستای بوانات از جمله سوریان، جیان، سیمکان، مزیجان، سروستان، جعفریه، امامزاده بزم، جعفرآباد و ... از شهرهایی همچون، تهران، مهریز ، بروجرد، اسلامشهر، شهر ری، مشهد، زابل، یزد، سنندج، کاشان و ... نیز در مسابقه شرکت کردند.
زارعی ادامه داد: در آیین پایانی این مسابقات از دو برگزیده شهرستان بوانات محمدامین گلستانی و فاطمه عسکری تقدیر شد و از میان منتخبین سایر شهرها به قید قرعه احمد یوسفی ار دره گرم شهرستان بروجرد و حسین باقری نصرآبادی از اسلامشهر برگزیده شدند که جوایز آنها برایشان ارسال می شود.
وی افزود: کم سن ترین شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی آنلاین روستاییان فرزانه 10 سال و مسن ترین 67 سال سن داشته است.
این عضو پویش مردمی ترویج کتابخوانی «روستاییان فرزانه» در پایان گفت: فراخوان دومین مسابقات کتابخوانی آنلاین، از 14 تیرماه همزمان با روز قلم اعلام می شود. روستای امامزاده بزم با توجه به کسب عنوان روستای دوستدار کتاب ایران، امسال در استمرار فعالیت خود، حرکت های استانی و ملی را نیز در این حوزه دنیال می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز