مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

برنامه های دهه کرامت از ٢٤ تیرماه با محوریت ایجاد نشاط اسلامی

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۳:۳۳
کد خبر: ۷۲۱۷۶۶
برنامه های دهه کرامت از ٢٤ تیرماه با محوریت ایجاد نشاط اسلامی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه بزرگداشت دهه کرامت با هدف ایجاد نشاط و فضای شادی اسلامی ارایه می شود، گفت: شورای هماهنگی دهه کرامت با حضور اکثریت اعضا در استانداری فارس تشکیل و مصوبات جلسه پیشین پی گیری شد؛ در این جلسه مهمترین موضوعی که مطرح شد تشکیل کمیته های ٨ گانه بود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، صاب  سهرابی اظهارداشت: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته اصناف، کمیته هماهنگی تبلیغات در مراکز فرهنگی مذهبی، کمیته بانوان و خانواده، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته فضاسازی و تزئینات شهری، کمیته کودک و نوجوان و کمیته خدمات اجتماعی مواردی است که با مشخص شدن ترکیب اعضا، مسئول و وظایف و ماموریت ها کار خود را  دردهه کرامت دنبال خواهند کرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یادآور شد: ٨ کمیته نامبرده به مدت یک هفته آینده جلسات را برگزار می کنند و نتایج آن در ١٦ تیرماه جاری با حضور معاون گردشگری و امور زائران استانداری به ابلاغ عمومی می رسد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت از ٢٤ تیرماه جاری آغاز می شود، افزود: برنامه های بزرگداشت این ایام با محوریت ایجاد نشاط اسلامی و رویکرد فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
این مقام فرهنگی فارس با اعلام اینکه برنامه ها بر اساس ٢ محور تعریف شده است، گفت: برنامه های دهه کرامت با ورود کاروان به طور نمادین به مناسبت ولادت حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) به شیراز آغاز می شود در ادامه شامگاه ٢٩ تیرماه جاری این کاروان وارد صحن مطهر احمدی و محمدی می شود و به اجرای برنامه های هنری، مذهبی می پردازد.
سهرابی در پایان از برگزاری جشنواره شعر اقوام رضوی در شیراز خبر داد و افزود: این برنامه از جمله رویدادهای ویژه دهه کرامت است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سازماندهی می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز