دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای در شیراز

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۴۵:۱۷
کد خبر: ۷۳۰۸۴۹
دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای در شیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک نفر جاعل و کلاهبرداری حرفه ای با 7 فقره کلاهبرداری به مبلغ 900 میلیون ریال در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج شجاعی" اظهار دشات: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که خود را وکیل دادگستری معرفی کرده  با جلب اعتماد آنان و به بهانه های مختلف از جمله آزادی خودرو، آزادی زندانی و ... اقدام به اخذ وجه و کلاهبرداری از آنها کرده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که چنین شخصی هیچ گونه ارتباطی با دادگستری ندارد و با جعل عنوان دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ شجاعی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد:  متهم در بازجویی های به عمل آمده و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 7 فقره کلاهبرداری به مبلغ 900 میلیون ریال اقرار کرد.
این مقام انتظامی یادآور شد؛ با توجه به اینکه تا کنون 6 نفر از شکات شناسایی شده از افرادی که به روش مشابه از آنان کلاهبرداری شده دعوت کرد برای اعلام شکایت به پلیس اگاهی استان فارس مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز