عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در شیراز آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۶۸۶
عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در شیراز آغاز شد
عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در این مراسم تعدادی از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز در ۶ طبقه با زیر بنای ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع با بخش های تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت سرمایه گذاری داخلی ساخته خواهد شد.
مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس در این مراسم، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز را یکی از پروژه های مهم در عرصه سلامت و درمان استان به ویژه شهر شیراز دانست.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به جایگاه برجسته درمانی استان و شهر شیراز و همچنین مراجعه استان های همجوار برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی، گفت: بر اساس آمارهای ارایه شده تعداد بیمارستان های موجود در استان فارس به ازای هر ۱۰ هزار نفر ۱.۶ است در حالی که میانگین کشوری این آمار ۲.۲ بیمارستان گزارش شده است.
مهندس تبادار با اشاره به جایگاه برجسته استان فارس در ارایه خدمات پزشکی و درمانی، بر لزوم افزایش تعداد بیمارستان‌های استان تاکید کرد و افزود: به رغم مراجعه های فراوان استان های همجوار به استان فارس تعداد بیمارستان های موجود در این استان ها به ازای جمعیت در وضعیت مطلوب تری نسبت به استان فارس قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی از نظر پاسخگویی به نیازهای عرصه سلامت برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهارکرد: امروز عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شده و امیدواریم بر اساس تدبیر و درایتی که  از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بکار گرفته می شود در زمان بندی مشخصی به نتیجه برسد و در اختیار عزیزان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گیرد.
استاندار فارس همچنین با بیان اینکه به عنوان نماینده عالی دولت روند اجرای این پروژه را با جدیت پیگیری خواهد کرد، گفت: همه دستگاه های اجرایی استان زمینه تسهیلات لازم برای تسریع در ساخت این پروژه را فراهم خواهند کرد.
مهندس تبادار با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه های درمانی در دولت تدبیر و امید به بهر بردرای رسیده و یا در حال اجرا است، یادآور شد: از ابتدای فعالیت دولت تا کنون هفت مرکز درمان سرپایی استان احداث و راه اندازی شده و درمانگاه های در حال ساخت در داراب ۹۵ درصد، سپیدان ۶۵ درصد و  فیروزآباد ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تاکید کرد: دولت به رغم تنگناهای اعتباری موجود همواره توجه ویژه ای به زیرساخت های استان فارس داشته است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با یادآوری اینکه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز با اتکا به توان پیمانکاران داخلی ساخته می شود، گفت: هم اکنون پیمانکار اولیه این پروژه کار خود را آغاز کرده است که از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست دارم پیمانکار نهایی را به منظور مشخص شدن روند اجرای پروژه به زودی معرفی کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز