فرمانده انتظامی استان فارس:

عاملین اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی در شیراز دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۶:۴۶
کد خبر: ۷۴۳۷۶۸
عاملین اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی در شیراز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان گفت: عاملین اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی با 50 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان در شهرستان شیراز دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی توسط نماینده حقوقی یکی از بانک های شهرستان شیراز با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان به صورت ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کاراگاهان پلیس اگاهی با انجام اقدامات فنی مطلع شدند دو نفر به هویت معلوم با  جعل اسناد متقلبانه و وثیقه گذاشتن اسناد جعلی و غیر واقعی، اقدام به اخذ وام های کلان کرده و متواری شده اند.
سردار گودرزی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و فنی در نهایت ماموران موفق به شناسایی محل اختفاء متهمان شدند و در یک عملیات موفق پلیسی، هر دو نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جعل سند و تحویل اسناد جعلی به بانک و اخذ50 میلیارد وام اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: نیروی انتظامی استان فارس تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد به کار می گیرد اما می طلبد دستگاه های دیگر اهتمام جدی در پیشگیری و مقابله با فساد اقتصادی داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز