کشف ۸۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی فارس و همدان

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۳۷۷۹
کشف ۸۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی فارس و همدان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 83 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبازره با مواد مخدر استان فارس و همدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "عبدالله خسروانی" اظهارداشت:  در راستای ماموریت مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی به هویت معلوم، قصد دارد مقادیری مواد مخدر را در پوشش بار ضایعات آهن به اصفهان انتقال و تحویل عوامل خریدار دهد.
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی، در نهایت مسیر حرکت این قاچاقچی شناسایی و مأموران به محور شیراز-اصفهان اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه تریلر حامل ضایعات آهن شناسایی و توسط مأموران دستور ایست داده شد، افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو توقیف و متهم در این خصوص دستگیر شد.
سرهنگ خسروانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، مقدار 83 کیلوگرم تریاک کشف و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
این مقام انتظامی بار دیگر بر مبارزه بی امان ماموران نیروی انتظامی استان با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز