برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی دادگستری فارس و بنیاد بین المللی غدیر

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۹۷۷
برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی دادگستری فارس و بنیاد بین المللی غدیر
در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با دهه ولایت رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیأت عالی قضایی از بنیاد بین المللی غدیر استان فارس دیدن کرد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،در این دیدار دکتر علی القاصی مهر  ضمن تبریک دهه ولایت و فرا رسید عید سعید غدیرضمن تقدیر از اقدامات اثر بخش فرهنگی و آموزشی این بنیاد در راستای معرفی حادثه بزرگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت به نسل جوان گفت: بی شک توفیقات حاصل شده با توسل به اهل بیت (علیهم السلام)  و پشتوانه اراده الهی بوده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همچنین با اشاره به اینکه لازم است مجموعه های فرهنگی با تلاش و آگاهی بخش های مستمر ضعف های موجود فرهنگ دینی بخصوص در بین جوانان را بر طرف نمایند گفت: گرچه عمده مشکلات و آسیب های امروز جامعه ما منشاء اقتصادی دارد اما ریشه شکل گیری بسیاری از مشکلات و آسیب ها  در جامعه ضعف در مسائل اعتقادی و فرهنگی است .
وی در ادامه حمایت از اقدامات فرهنگی بنیاد غدیر در استان فارس را وظیفه مسئولین، مردم و همه عاشقان و دلبستگان به ائمه اطهار (ع) خواند و خاطر نشان کرد: اقدامات آموزشی و فرهنگی ارزشمندی که بنیاد غدیر استان فارس از سال 1392 تا کنون در دستور کار داشته است قابل ستایش است چرا که در نتیجه این آموزش ها شاهد تقویت بینش دینی و انتقال این آگاهی به بدنه جامعه هستیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین ضمن اعلام آمادگی دستگاه  قضایی استان در حمایت و پشتیبانی از بنیاد بین المللی غدیر استان فارس از اجرای برنامه های مشترک این بنیاد با معاونت فرهنگی دادگستری فارس در ایام دهه ولایت خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد در مجموعه قضایی استان به بهترین نحو از ظرفیت های بنیاد بین المللی غدیر در راستای انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی استفاده نمائیم.
همچنین در این دیدار دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان فارس ضمن ارائه گزارش از عملکرد بنیاد از سال 92 تا کنون گفت : از ابتدای فعالیت بنیاد بین المللی غدیر در استان 110 دوره آموزشی برگزار و بیش از 7 هزار نفر با ابعاد گوناگون حادثه عظیم غدیر آشنا شده اند.
گفتنی است در دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس از بنیاد بین المللی غدیر دادستان عمومی و انقلاب شیراز ، معاون قضایی و فرهنگی دادگستری و معاون قضایی و مسئول دفتر نظارت و ارزشیابی  قضات استان نیز ایشان را همراهی کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز